Lekker anoniem [NOT]

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.634
Ik krijg net 2 mailtjes achter elkaar van een gmail account wat ik niet ken met als subject : Lekker anoniem [NOT]
In de mail staat het adres / telefoon + 06 nummer van iemand en daaronder de naam van een Forumlid na de tekst 'Synthforum'.
Tevens zit er een foto er bij van iemands huis met google streetview (van het forumlid?), er staat ook een naam op die foto, dit zou de naam van het forumlid kunnen zijn.

Inhoud mailtje:

Lekker anoniem [NOT]

naam <email@adres.com> is :

Voornaam achternaam
straat nr , postcode Amsterdam
telefoonnr
mobiel
synthforum forumnaam

Streetview foto met echte naam forumlid.

Ik wil liever geen naamsgegevens bekend maken die ik in mijn mail krijg, maar het lijkt er op dat iemand een ander probeert te naaien op een of andere manier, en die ander lijkt mij dat forumlid te zijn.
Weet niet wat er verder gaande is, maar als meer mensen deze of soortgelijke mails hebben gekregen is het misschien goed om dat hier even te laten weten.
De gene die ze verstuurd moet mij op een of andere manier kennen of het adresboek van het slachtoffer (forumlid) hebben kunnen kopieren.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb betreffend forum lid even op de hoogte gebracht van dit draadje.
Misschien is het een goed idee dat als meer mensen dit mailtje hebben gekregen dat die ook even een pb sturen naar het betreffende forumlid.

Ik ben wel benieuwd of het hier om 1 enkel forumlid gaat of dat er meerdere namen / gegevens worden gepubliceerd op deze manier. (of dat ik de enige ben die dit heeft gekregen)
 
Daar moet een moderator dan even over beslissen, ik heb verder geen idee wat hier speelt.
 
Ik snap er ook de ballen van eigenlijk....

Maar zijn er meer leden die zulke vage shit ontvangen?
 
Back
Top