• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio rack + 4x4 Midiman USB + Phonic mixer + studio speaker statieven

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Lid sinds
24 oktober 2002
Berichten
482
Locatie
Amersfoort
Ik heb vanwege een verhuizing nog drie restanten van een roemrijk muzikaal verleden te koop: voor de liefhebber.

Een zo goed als nieuw studio rack,met wieltjes. Ideaal om je favoriete synths onder handbereik te houden, waar je je ook in de studio begeeft. Solide, geen beschadigingen. Bovenste deel is tot horizontaal kantelbaar. Prijs: 25 euro. (vergeef mij de rommel op de achtergrond van de foto :D)

Phonic mixer. Gewoon handig, doet wat het moet doen. Was ooit 125 euro, ik doe hem weg voor 10 euro. 4 mono + 4 x stereo + effect in/uit. Inclusief voeding.

Om Midi naar USB te krijgen (en andersom). Routing mogelijkheden, en degelijk gebouwd. Midiman USB Midisport 4x4. 15 euro.

Quicklock studio monitor statief. Twee stuks, goede staat, altijd binnen gestaan ;) (en dus nooit mee gesleept). Stevig, en goed op hoogte te plaatsen. Zie ook de puntjes op i onder de voetjes van het statief. Twee stuks samen 20 euro.

Je ziet, met bovenstaande prijzen kun je je geen buil vallen. Ik hoop dat er iemand plezier kan hebben van de apparaten.

Beller = sneller! Ik kijk slechts sporadisch naar PB, dus svp bel me op 06 10 65 05 79!!!
Ophalen in Amersfoort.
 

Attachments

  • IMG_0246.jpg
    IMG_0246.jpg
    38,6 KB · Bekeken: 132
  • IMG_0245.jpg
    IMG_0245.jpg
    45,5 KB · Bekeken: 99
  • IMG_0244.jpg
    IMG_0244.jpg
    50,3 KB · Bekeken: 97
  • IMG_0242.jpg
    IMG_0242.jpg
    35 KB · Bekeken: 104
  • IMG_0241.jpg
    IMG_0241.jpg
    29,7 KB · Bekeken: 107
En meer foto's:
 

Attachments

  • IMG_0240.jpg
    IMG_0240.jpg
    42,4 KB · Bekeken: 107
  • IMG_0238.jpg
    IMG_0238.jpg
    24,5 KB · Bekeken: 102
  • IMG_0239.jpg
    IMG_0239.jpg
    29,1 KB · Bekeken: 108
Juist telefoonnummer

BOVENSTAAND NUMMER IS NIET GOED:

Het goede nummer: 06 10 65 04 79

Excuus...
 
Zo dat was rap. Phonic, Midiman én rack hebben een nieuw baasje.

Wie maakt me los van die twee prachtige studio monitor standaards?
Deze kosten nieuw zo'n 50-60 euro per stuk. Nu voor 20 euro samen. Geen geld!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top