Onverklaarbare hyperlinks op willekeurige plaatsen in het forum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
OSX ook, is ook mijn main besturingssysteem. Maar grijp toch ook vaak naar linux..
 
Das war. In Een hele Moore shell.

Opensuse komt er het dichtst bij in de buurt.
 
Ja ja, unix is geen Linux.
 


nou, je kan mij nog meer vertellen....:D

maar de verschillen zijn wel erg klein...

ik kan met mijn linux kennis zo het hele besturingssysteem doorfietsen.

maar ik weet het, er zijn verschillen.
:koffie:
 
Terug over het probleem, want eergisteren uit het niks is op de PC hier hetzelfde aan de hand. Het is op een Windows Vista computer en er is veel meer mis dan alleen die advertenties. Ook resultaten bij google worden doorgelinkt naar een andere sites dan waar je op hebt geklikt.

Ook problemen met windows update, defender en firewall. Je niet kunnen aanmelden op websites, websites die niet meer hun instellingen of cookies kunnen laden(wel opslaan).


Dit allemaal uit het niks en binnen een korte tijd. Ik krijg het zelf niet opgelost en ga windows vista eraf halen en windows 7 erop installeren.
Ik kreeg windows update weer aan de praat maar desondanks kreeg ik de updates niet gedownload.
 
Is nie goed nie, maar ligt niet aan het forum heur. Anders zou iedereen er last van hebben.
 
Staat je hosts file helemaal vol met troep?

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt

AVG vond 2 bedreigingen in Firefox.exe
maar dezelfde problemen waren er ook met Internet Explorer, Chrome en Opera
 
Damn, welke mod moet ik nou vragen mijn draadje schoon te houden? :D

@Mark: Firefox gebruik ik niet, maar bekijk in IE je add-ons eens en zet ze stuk voor stuk aan en weer uit om te zien of het probleem zich daar voordoet. Bij mij was het een issue met shockwave. Adware had zich daar lekker genesteld. Als je weet waar je het zoeken moet, kun je wat gemakkelijker naar een oplossing zoeken.
 
Laatst gewijzigd:
nee, ik heb al eens geprobeerd om te browsen zonder add-ons maar dit bleef.

Bedankt voor alle hulp, ik ga hoe dan ook windows er opnieuw opzetten. Dan is het zeker verholpen ;)
Dan blijft dit draadje verder schoon aangezien het verder niks met Synthforum te maken heeft
 
Jah, dan is dit hele draadje al nutteloos bewezen daar TS al aangegeven heeft dat het aan hem ligt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top