Cyclone Analogic TT-303

als je nu een echte koopt moet je zeker even de PCB checken! :dubbel:

behalve de ledjes is de lay out geloof ik 100% hetzelfde toch?
 
Ben benieuwd wat Roland hiervan vindt. Dat bedrijf staat niet bekend om zijn welwillendheid tegenover klonen (hard- of software).
 
Wel grappige prijsstelling gezien de TB-303 destijds helemaal niet duur was. Meeliften op een legende? Aan de andere kant.....de dollar was toen aanzienlijk meer waard natuurlijk!

Om zo'n ding echt authentiek te maken hadden ze de prijs ook $395 moeten maken eigenlijk :P
 
Beter dan the x0xb0x wordt het helaas ook niet. Het design is ook maar triestig, waarom-o-waarom?
 
Ben benieuwd wat Roland hiervan vindt. Dat bedrijf staat niet bekend om zijn welwillendheid tegenover klonen (hard- of software).
Dat valt wel mee toch? Er zijn al zoveel verschillende 303 clones op de markt waar Roland nooit actie tegen ondernomen heeft.

Zover ik weet hebben ze ooit eens geklaagd bij iemand die een xoxbox dezelfde looks als een TB had gegeven en hierdoor niet van the real thing te onderscheiden was. De klacht was met name op de looks gebaseerd ....

Prijs technisch valt het imo mee, zeker omdat ze voor de behuizing geen goedkoop alternatief hebben gekozen maar een bijna 1 op 1 lijkende case :okdan:

Er zijn al zoveel clones..... is er nog een grote markt ervoor?
 
Dat dus,

Plastik namaak ten top dus en ook de componenten. Ik vrees erover. De website is ook zeer amateuristisch en lijkt gewoon in elkaar geflansd. Geen DINsync out geen stepsequencer (de ledjes bedoel ik dan). Deze verkoopstruc lijkt sommige mensen aldus toch te kunnen beetnemen: als je de buitenkant kan imiteren.. Maar de binnenkant.. Typisch China, sorry voor mijn gezouten mening maar dit is en wordt brol.
 






lijkt me netjes..
gemiste kans dat er niet meer I/O opties op zijn maar buiten dat ben ik wel benieuwd om eentje in het echt te zien/horen
 
Back
Top