RIP Pete Namlook

neuromancer

Fire, walk with me
Lid sinds
1 augustus 2007
Berichten
1.441
Locatie
Maassluis
Ik weet even niet waar dit precies onder moet maar ik heb zojuist vernomen dat op 8 November Pete Namlook op 51 jarige leeftijd is overleden.
RIP Pete Namlook

Pete Namlook was een van de invloedrijkste en productiefste ambient producers ter wereld
 
dat is echt jong, ik heb vele ambient cd's van hem. Ik vond hem echt een sfeer tovenaar. RIP
 
RIP Pete Namlook

Zojuist heb ik vernomen dat Ambient Producer Pete Namlook vorige week op 51 jarige leeftijd plotseling is overleden.

Iets meer info:
RIP Pete Namlook

Pete Namlook was een van de actiefste en productiefste ambient producers ter wereld welke met veel andere artiesten heeft samengewerkt.
 
Quifster, ook ik heb vele cd's van hem. O.a. de complete Dark Side of the Moog serie. Meerdere delen van Virtual Vices en Air.
Dreamfish is toch wel zo'n beetje mijn favoriet.
 
Erg triest, ik heb hem ooit ontmoet en een paar keer met hem getelefooneerd, erg fijne kerel met veel mooie muziek op zijn naam. 51 jaar is echt veel tejong om tegaan!!
 
RIP Pete ... ,

Heb hele mooie ambient CDs van de man. En altijd maar een stuk of 500 maken voor de lol.

Een te gekke houding die je niet veel meer ziet of hoord.

'M"
 
Mijn god, wat gaan ze toch allemaal jong dood de laatste tijden. Ik had in mijn cd-verzameling ook het nodige van hem en ook cd's samen met Klaus Schulze.

Moge hij rusten in vrede.
 
@Egres voor zover ik ben tegengekomen een hartaanval.

Ik vernam ook nog een leuke trivia van Wolfram Spyra: Op de Virtual Vices 5 cd zijn de titels van de nummers " Blue Daffodils" en "Diesel Breath" omgewisseld (foutje van de hoesontwerper)
Als je dat weet en dan weer naar die nummers luisterd met de juiste titels in gedachten dan past de titel "Blue Daffodils" beter bij de muziek dan Diesel Breath
 
was altijd goed om naar te luisteren als ik niet kon slapen na een nachtje heftig stappen... rust zacht.
 
R.I.P.

Ik heb wel respect voor wat deze man gemaakt heeft, maar vooral ook voor de manier waarop. Ik heb zijn MC-202 hier nog staan, maar die is ook R.I.P. ondertussen...
 
Back
Top