Smithson Martin: Emulator & KS-1974

Dit is al wel eventjes op de markt maar er was nog geen enkel draadje over.
De KS-1973 is een desktop touch screen van 22 inch met jawel houten zijkantjes. :D
Screen_Shot_2012_11_09_at_6_52_48_PM.png


Emulator is de software dat ook los verkrijgbaar is.
Het zorgt voor een layer over de bestaande apps die je hebt draaien (kan met Logic, Ableton you name it zolang het maar MIDI heeft) maar het leuke is dat jij zelf bepaald wat wel en niet in beeld komt.
Zowel voor Windows als OSX beschikbaar.

Prijs voor de desktop is $1999,- en de software los $499,-
Meer info: http://www.smithsonmartin.com
 
dat je hem wel of niet hebt gekocht ?! :)



het oogt allemaal te gek, maar ik wil knoppen, geen touch. vind de ipad om die reden ook niet fijn werken als controller. hij pakt hem net niet, of je handen zijn te stroef waardoor het niet lekker reageert...
ergens is het wel aanlokkelijk....
 
het oogt allemaal te gek, maar ik wil knoppen, geen touch. vind de ipad om die reden ook niet fijn werken als controller. hij pakt hem net niet, of je handen zijn te stroef waardoor het niet lekker reageert...
ergens is het wel aanlokkelijk....

Daarom zoek ik naar combinaties uit verschillende hoeken.
Ga hem volgende week naast de SSL Nucleus testen en hoop dat de 2 samen heel gelukkig worden. :luv:

Zal als het er van komt even een videotje posten.
 
dat je hem wel of niet hebt gekocht ?! :)

Dat ik hem wel had gekocht. Niets mis met de touch reactie verder ofz maar dat je een x aantal jaar zit te wachten op een update voor de Dexter (waar ik het voor gekocht had dus) en dan telkens beloftes krijg van hun support dat ze er mee bezig zijn maar dat het Lemur gedeelte voorrang heeft. Uit eindelijk ergens leest dat ze er mee gestopt zijn met alles.

Tja nu krijg ik dat ding aan de straat stenen niet kwijt. Het was voor mij iig de laatste keer dat ik aan zo iets mee deed. ;]
 
Dat ik hem wel had gekocht. Niets mis met de touch reactie verder ofz maar dat je een x aantal jaar zit te wachten op een update voor de Dexter (waar ik het voor gekocht had dus) en dan telkens beloftes krijg van hun support dat ze er mee bezig zijn maar dat het Lemur gedeelte voorrang heeft. Uit eindelijk ergens leest dat ze er mee gestopt zijn met alles.

Tja nu krijg ik dat ding aan de straat stenen niet kwijt. Het was voor mij iig de laatste keer dat ik aan zo iets mee deed. ;]

Als ze het beloofd hebben zullen ze het moeten nakomen anders kun je een deel van de aankoop terug vragen? Ze bestaan nog steeds met een iOS app dus geld hebben ze en hun ouwe spul verder uitwerken lijkt me niet meer dan logisch. Aangezien ze er nog steeds op hun website mee adverteren.
 
E1999,- vind ik nog wel een hoop geld voor zoiets.. daarentegen lijkt het mij wel wat hoor om m tussen mijn apparatuur te hebben staan.
Wel mooi om te zien dat er toch wel gewerkt wordt aan 'true' multitouch, want ik was ff bang dat apple en microsoft gingen blijven hangen in dual-touch.
maar uiteindelijk zal ik liever voor een normale (true) multitouch screen gaan, gezien ik toch mijn eigen plugins bouw.. zal nog wel wat in duiten kunnen schelen..
 
Back
Top