• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq ASR-10 Workstation 61 toetsen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Deminga

Ingeburgerd
Lid sinds
1 augustus 2002
Berichten
86
Ik verkoop een in zeer goede staat verkerende Ensoniq ASR-10 workstation met toetsen, ik heb in de loop der tijd verschillende ensoniqs in bezit gehad maar deze ziet er daarwerkelijk nog bijna uit als nieuw vrijwel krasloos en altijd in rookvrije ruimte gestaan. Enige mankementje is dat je de opstartfloppy soms een tweede keer in de drive moet stoppen bij het opstarten geeft verder totaal geen problemen.

De ensoniq wordt nog steeds veel gebruikt wegens zijn geweldige ingebouwde DP/2 FX effecten en warme sound. Ik verbaas mij nu nog steeds hoe waanzinnig de voorgeprogrammeerde sequences uit een 1mb ensoniq floppy klinken. Deze versie is de uitgebreide versie met maximaal geheugen van 16mb, SCSI aansluiting , losse OEX-6SR output expander module, syquest zipdrive, SCSI harde schijf, SCSI cd rom, laatste OS 3.53, waveboy effecten en heel veel cd roms met de ASR sound libraries waarmee je icm de DP/2 FX echt mooie dingen maakt. Kortom een van de mooiste en meest uitgebreide ensoniq ASR-10 workstations in omloop.

Verzenden is geen optie, ophalen in Amsterdam of eventueel door mij af te leveren in Amsterdam en omstreken. Vraagprijs 350,-



 
Erbij gevonden: Art of Transwaves cd, waanzinnige geluiden! Ook erbij: aantal 1.5 GB syquest diskettes.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top