Fucking trippy (pulp fiction)

timvanpoppel

blockrockin' beats
Lid sinds
11 november 2002
Berichten
120
Locatie
Tilburg
Titel: fucking trippy
Artiest: Scallywag
App: Yamaha Cs1x, Nordrack 2, Cool edit 2.1, soundforge 6.0, Maxi studio ISIS, Cakewalk pro audio 9.0.
sample: ''that was fucking trippy'' uit Pulp fiction

laat me ff weten wat je vind (vooral technische tips zijn zeer welkom, ik heb nl. nog weinig verstand van afmixen, en compressie en al die zooi)

edit: FUCKING TRIPPY ... de link
 
Laatst gewijzigd:
This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.

=(
 
Heb hem gedeeltelijk gehoord ,maar wanneer ie bij 2.00 los breekt super!:okdan:

Hier hou ik van!

Maar eigelijk vind ik er niks aan:D
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind hem nou niet echt goed (slecht is 'ie ook niet hoor!); de sounds zijn op zich redelijk ok, maar niet echt gevarieerd. De compositie mag ook wel wat sterker, alhoewel dat met een meer gevarieerde sound ook deels zou kunnen oplossen.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat dit ook niet mijn favoriete stijl is.
 
Ha,

niet echt mijn 'cup of tea', maar ik vind 'm wel geinig. :)

Freaky is ie zeker!

Je zou je toch even moeten verdiepen in het afmixen en bijvoorbeeld ook even met een compressor leren omgaan. Dan wordt 't net even wat pompender, wat deze track best goed kan gebruiken.

Mzzl
 
Ik luister op een laptop, dus over de klanken/mix kan ik weinig zeggen.
Het begon veelbelovend, maar na een tijdje wordt het wat eentonig. Die sample is wel goed.
Ik zou hem inkorten en wat gevarieerder maken. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan. ;)
 
mmm het arrangement komt een beetje rommelig over, en die break met alleen de sample vanaf 1:06 duurt iets te lang IMHO

Maaaaar
Ik vinnet wel echt een vette track, helemaal geflipt en flink TRIPPY8D :confused: =) >:| :D :duivels: :duivels:

:kroon: ff afwerken en dan isset echt een :kont: vette track
 
Klinkt wel geinig dit! Idd fucking trippy! Ik hoop dat de geluidskwaliteit niet zo goed is door de mp3 compressie, voor de rest klinkt dit zeker niet slecht! Idd nog wat klooien met de compressie, die snare mag van mij ook wat minder hard.

offtopic: Heeft tim toevallig ooit in Hilvarenbeek gewoont?
 
Thanx voor de reacties...!! ik laat dit nummer zoals het is.... en ik ga weer verder aan een volgend nummer (met jullie tips in mn hoofd)...

offtopic: Heeft tim toevallig ooit in Hilvarenbeek gewoont?
jep!! hoe weet jij dat?
 
Compositie is leuk zo! Komt vooral lekker los zodra de bass mee gaat doen! Wel ERG jammer dat je hem hier post als 64 kbps mp3... er valt zo heel veel hoog weg... Het klinkt hier dus net wat te dof om echt los te komen vind ik... Fix DAT ;)
 
Back
Top