Pssst, gratis liedje horen?

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.688
Locatie
Zwolle
Dag forummers,

Ik heb mijn pc leeggegooid, Windows en FL Studio opnieuw geinstalleerd en met gratis middelen een loungy liedje gemaakt.

Alle instrumenten komen uit de gratis Alchemy player van Camel Audio. De drumbeat is uit een gratis samplepack van Looploft die ik iedereen van harte aanbeveel. Die drummer speelt echt goed :halleluja

Het arrangement is nu heel erg partijtje uit, partijtje aan, maar ik ben toch nieuwsgierig wat jullie ervan vinden (ik kan heul slecht tegen kritiek :D) en welke kant je het op zou sturen. Misschien zang erbij?

De link: http://seozwolle.nl/alchemy-lounge.mp3

Groet,

Rutger
 
ik vind het erg leuk klinken.
het is een perfect muziekje voor een how to do video (in my opinion).

blijf zo door gaan!
 
Dag forummers,

Ik heb mijn pc leeggegooid
een HD kan niet leeg geggooid worden; hij is altijd volledig en heeft het potentieel om alle mogelijke getalreeksen te bezitten (ook al zijn het miljoenen nullen)

brilsmurf.gif


oh ja de muziek, die was wel leuk
 
Ik denk dat hij bedoelt dat hij de kast heeft opengeschroefd en toen is gaan schudden.

Vind zelf het trackje niet zo, beetje irritante geluidjes, misschien iets te hard geschud?
 
En dan?

:D Beetje vals, maar wel grappig.

Over de track: Ik zou proberen de losse elementen wat meer aan elkaar te lijmen. Dat kun je bijvoorbeeld doen door minder staccato geluiden te kiezen of een wat voller(e) string, voice of orgeltje wat acoorden te laten meespelen en FX of meer reverb toe te voegen.

De muziek raakt me niet, maar dat is misschien een kwestie van smaak.

Toen ik het intro hoorde, dacht ik echt even dat je met een mic je keuken in was gegaan om geluiden van potten, pannen en deksels op te nemen. Dat meen ik serieus en is geen klacht. Zou best een aardig experiment zijn :).
 
Om heel eerlijk te zijn heb ik de pc wel enigszins leeg gemaakt. De kast heeft geen ruimte voor een cd-rom speler en na installatie van Windows heb ik deze er weer uitgehaald en de kast dichtgeschroefd.

Dit gezegd hebbende dank voor het commentaar. Ik doe er trouwens helemaal niks mee hoor, want ik vind hem wel leuk. Hoewel, de opmerking van beter aan elkaar plakken klopt helemaal. Het is nu een partijtje aan partijtje uit arrangement.

Ik maak trouwens video-instructies en geef trainingen, dus de pauzemuziek heb ik. Dank! :okdan:
 
Back
Top