SPOED: Prophet 08 keys TE HUUR omgeving Rotterdam

Manu

Ouwe rot
Lid sinds
29 juli 2003
Berichten
1.957
Locatie
Rotterdam
Ivm een buitenlandse band die overkomt zonder gear zoek ik met spoed een Prophet 08 keys n omgeving Rotterdam. Niet om te kopen maar huur, liefst te leen maar vergoeding kan ook. Ophalen en terugbrengen is een mogelijkheid maar let me know:

Manu: manuvanos@gmail.com / 06-54233497

Hij is morgen nodig dus vandaag ophalen, morgenochtend uiterlijk...is morgenavond nodig en kan dan weer gelijk door mij meegenomen worden en terug gebracht of anders vrijdag de gehele dag
 
Probeer Waterland eens, of Protone.
 
Ik zit zelf in die hoek dus ken alle reguliere wegen wel maar niemand heeft m. Die ik heb gevonden zijn kapot en worden gerepareerd. Ook kanalen die ik en via winkel 0,0

Dus als iemand m heeft graag!!
 
Pfoe... dat is een lastige. Welke band heeft er nou speciaal dat ding nodig? Is nogal een exotisch apparaat. Heb van alles voorbij zien komen in m'n loopbaan als technicus, maar men heeft me nog nooit om een Prophet gevraagd.
 
:D snap je het probleem? Ik ben al lang muzikant, maar doe ook al vrij lang backline klussen qua planning en verhuur, oa North Sea Jazz een lange tijd en het is mij nog nooit NIET gelukt iets te krijgen of vinden, hoe vreemd ook. Zo'n Prophet 08 zou toch geen probleem moeten zijn zou je zeggen maar toch wel. Het is morgen dus misschien een Module versie ook ok. Ik overtuig ze wel haha
 
Back
Top