Cynthia waarschuwing

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
JAMAAAR IK WIL IK WIL ;-[


OWJAH TIS NATIONAL ,... CAPSLOCK DAY ...LIGHT NIE AAN RON OFSZZZZZOW
8~

OW DA WISS IK NIE :P

Ik wil ook genoeg eten voor iedereen op deze wereld, helaas is dat ook een utopie ben ik bang.
 
achterhaald.
 
Als iemand btw nog een (goede) ZO zoekt in eurorack format,de mijne is te koop, samen met de sawtooth animator.
 
Zijn dr ook harde feiten om alles te onderbouwen? Of wordt hier gewoon iemand zn business zwartgemaakt op basis van aannames?

Kom op, het kan nooit erger zijn dan radikal technologies ;-)

-C-
 
dit moet er wel bij natuurlijk:
:koffie:
 
ik heb terug met haar gemaild deze avond ,een beetje geholpen en het komt allemaal in orde
ze gebruikte slechte potmeters,ze gaat er meteen de goede bestellen (en deze zijn direct beschikbaar dus..) + de nodige accesoire

wat betreft de jacks,die gaat ze behouden,ze heeft een andere visie wat betreft de buchla gebruiker.
 
bijzondere band egres
maar het werkt kennelijk wel

en zo kwam alles gelukkig weer goed.....
en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig.gif
 
ja ik heb ooit 4 modules bestelt bij cynthia waaronder de zero-oscillator en die zijn keurig netjes geleverd, duurde wel even maar goed....dan heb je ook wat he? Alleen de anything-module is noooooit aangekomen.... heb echt wel 10 keer contact met hem/haar erover gehad maar nee hoor, ik baal er nog steeds van, enorm. Dus ja een enigzins wispelturig en onbetrouwbaar mens kan ik haar wel noemen ja....
 
En wel betaald voor de Anything? Wat een ellende. Zo als voorgesteld: laat 'r de modules via betrouwbare kanalen verkopen zolang de voorraad strekt.
 
ik heb terug met haar gemaild deze avond ,een beetje geholpen en het komt allemaal in orde
ze gebruikte slechte potmeters,ze gaat er meteen de goede bestellen (en deze zijn direct beschikbaar dus..) + de nodige accesoire

wat betreft de jacks,die gaat ze behouden,ze heeft een andere visie wat betreft de buchla gebruiker.



wat een crap....

hoezo, begint ze net ofzo?



:mega:
 
ik denk het wel ja, er is maar 1 ZOe verzonden geweest en dat is die van amnesia,omwille van die slechte pots,in principe met de info die ik haar gegeven heb eenmaal ze de pots en accesoires heeft kan ze beginnen bouwen.

die 'slechte' van amnesia heeft ze niet met opzet verzonden naar hem.

alle 'slechte' ZOe modulles zullen gratis worden geupdate als de eigenaars ze opsturen zegt ze
 
Volgens mij is het een kerel.

Kom je daar nu pas achter :eureka:

Dat was ze eerst ook.

Volgens mij is hij dat nog steeds :engel:

Lelijk is ze sowieso, als man of als vrouw.

Ik heb verder geen verstand van modulaire synths en ben ook niet elektro technisch aangelegt, maar als je frontplaten uit de hand gaat boren kun je wel nagaan dat je alle gaten niet precies op één lijn krijgt.
Hij kan beter een mal maken en vandaar uit andere platen gaan boren (liefst meerdere tergelijk).
Dat er wordt gesteld waarom amnesia er zo veel heisa om maakt, nou dat vind ik nog wel mee vallen, hij spuugt gewoon zijn gal omdat hij totaal gefrustreerd is, vinden jullie dat gek dan?
Als Cynthia mij zo'n streek had geleverd was ik er persoonlijk heen gegaan en had ik van hem pas echt een haar gemaakt :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt analogica, nu zie ik een hand een veel te harde trek beweging maken. :D
 
Bedankt analogica, nu zie ik een hand een veel te harde trek beweging maken. :D

Ik verlaag me niet tot dat niveau, dat is toch alleen voor mannen die niets anders (bij het ontbreken van een vrouw) om 't lijf hebben en daarmee aan 't kortste eind (moeten) trekken :D:D:D
 
Laatst gewijzigd:
Ik verlaag me niet tot dat niveau, dat is toch alleen voor mannen die niets anders (bij het ontbreken van een vrouw) om 't lijf hebben en daarmee aan 't kortste eind (moeten) trekken :D:D:D

Je bent wel heel trots dat je óók sex hebt :?

Ik voel me niet echt beter dan de synthforummer die het op dat vlak wat minder getroffen heeft. We kunnen niet allemaal gods geschenk aan de vrouwen zijn zoals ik :engel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top