Reggae dub sirene

plopje

Ingeburgerd
Lid sinds
22 juni 2003
Berichten
49
Locatie
Amsterdam
Jaja, plopje heeft nóg weer eens een onmogelijke vraag...

Ik ben al een poosje reggae DJ en ik zoek al sinds mensheugenis een apparaatje waarmee je die vette sirenes kan produceren zoals je die veelal hoort bij Engelse dub acts als Zion Train en DuB syndicate. Niemand die ik het ooit heb gevraagd weet wat het is, laat staan waar je het kan krijgen. Maar misschien, heel misschien is er een reggae dub liefhebber op deze techno site die het wel weet. Ik zou meer dan dankbaar zijn als die me kan uitlegen hoe en wat. Maar ik denk dat ik beter een reggae forum kan raadplegen...
 
Heeee, bedankt voor deze link man!

Het wordt nog een hele tour om zo'n ding te krijgen vanuit engeland, maar ik weet tenminste dat het er van gaat komen.

Reggae te gek heeee!
 
Ach je pakt toch gewoon een NordLead? Dat deed Leftfield ook.. Van die ultra lage bass sweeps, daar maak je het puibliek helemaal gek mee!


Arv
 
Zo'n nordlead is misschien leuk bij house. Maar voor echte roots reggae en steppers dub heb je echt zo'n ultra analoge handgemaakte sirenebak nodig.
 
iemand een idee waar ik zo'n metalen behuizing zou kunnen kopen ?
siren1.jpg
 
Bong-Ra heeft naast zich zo'n luchthoorn staan op perslucht... instant Ragga! mWoooeoeoeoaaaAAAP!!!!!
 
Back
Top