• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Poly-800 Reversed keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthasia

Vintage lover
Lid sinds
2 juli 2008
Berichten
376
Locatie
Den Haag
Hij verkeerd in zeer goede staat. Ik heb er een reverse keys bord in gezet. Zat in een defecte Poly-800. Het oude toetsenbord heb ik ook nog met de gewone toetsen, die lever ik erbij.
Ik heb de synth van binnen en buiten helemaal schoon gemaakt.
Alle toetsen triggeren perfect, alle drukknopjes reageren zeer goed, joystick is ook helemaal goed en de sliders en volumeknop zijn ook goed.
Inclusief de originele adapter, manual> (niet in heel goede staat), en de sound data tape, heb de tape nog even getest, maar de sounds worden niet goed ingeladen. De tape is helaas niet goed meer.
Er kunnen gewoon sounds geprogrammeerd worden, en met 6 C batterijen erin blijven de sounds bewaard. Prijs: 190,- Maar er mag serieus geboden worden.
Geen ruil, en de synth kan enkel afgehaald worden.
 

Attachments

  • Picture 415.jpg
    Picture 415.jpg
    58,4 KB · Bekeken: 95
  • Picture 414.jpg
    Picture 414.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 72
Heel graag alleen reageren als je echt geinteresseerd bent en zeker weet dat je de synth echt komt halen. Heb er 1 gehad die ineens geen geld uit kon geven en 1 die niets meer liet weten.
Daar kan ik heel slecht tegen. Er mag nog steeds geboden worden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top