• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq SQ-80 met keyb. probleem.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grandaddy

Modulator
Lid sinds
18 april 2005
Berichten
1.088
Locatie
Waar ik ben
Ensoniq SQ-80.

Heeft het bij de SQ-80 erg veel voorkomende keyboard calibratie probleem. (Beschreven in de Service Manual.) Dat houdt in dat de SQ-80 bij het opstarten soms niet door de calibratie procedure heenkomt, en dan werkt het keyboard maar een tijdje, of helemaal niet.

Extern, met Midi, aansturen werkt perfect!

Het display is top, en de algehele optische staat erg goed.

De voeding is een paar jaar geleden al uit voorzorg vervangen.

De geheugenbatterij is afgelopen week vervangen door twee penlites in een houder.
(Die over 10/ 20 jaar dan zelf weer heel makkelijk vervangen.)

*

De SQ-80 is de uitgebreider versie van de ESQ-1 en heeft veel meer golfvormen (75), diskette drive etc. Veelgebruikt door John Carpenter!



Verder 8 bit digital PCM waves, Oscillator-Sync, Amplitude Modulatie (ring modulator), Prophet VS filters, 4 Envelope Generators, 3 LFOs, zeer uitgebreide modulatie mogelijkheden.

De parameters verschijnen allemaal op het display! Erg makkelijk editten en programmeren.

De complete vers geprinte manual zit er in een ordner bij.

*

Lage prijs, vanwege het keyboard probleem: € 325 en niet onderhandelbaar.

SQ-80 staat bij al klaar bij een collega forumlid in Amsterdam en kan daar opgehaald worden; wordt niet verstuurd. Ik zal vragen of er een paar foto's gemaakt kunnen worden.


*
 
De foto's zijn er:
 

Attachments

  • SQ-80 -1:3.jpg
    SQ-80 -1:3.jpg
    39,8 KB · Bekeken: 66
  • SQ-80 -2:3.jpg
    SQ-80 -2:3.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 70
  • SQ-80 -3:3.jpg
    SQ-80 -3:3.jpg
    41 KB · Bekeken: 71
Is er nog !*D

€ 325 vast.

Ophalen in Amsterdam.


Even goed nagedacht en heb toch een paar inruilmogelijkheden:

Eventide Space, compleet en in perfecte staat. Ik wil er € 100 bijleggen.

*

DSI Poly Evolver PE Keys
Een perfect exemplaar, Pot Edition af fabriek (dus geen omgebouwd exemplaar) en met manual, voeding en aankoopfaktuur voor restgarantie. Ik wil max. € 700 bijleggen. (Gebruikt doen ze ong. € 1.000, vandaar.)
 
Ik vraag me wel eens af wat er niet begrepen wordt aan 'wordt niet verstuurd' en 'vaste prijs'.

Maar goed, ik maak het nog iets duidelijker:

Aan 'wordt niet verstuurd' zit geen km. beperking. Dus of je minder dan 10 km. weg zit of bijv. diep in Belgie: SQ-80 alleen op te halen in Amsterdam.

En de vaste prijs is flexibel, zolang je maar € 325 betaalt. ;)


Hoe dan ook: nog te koop! 8)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top