• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio PT 31 - keyboardje met analoge drums

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
Heeey, dit is wat je noemt een zoldervondst.

Casio PT 31

7004305874_abf076d1a2_o.jpg

Niet mijn foto, die komt later nog, indien nodig.

In best wel erg goede staat. Faders kraken een beetje maar alles werkte verder als een trein. Analoge drums, disco 2 heeft mijn voorkeur !!! boematjikkah !! 8o)

Optisch in goede staat, geen butsen, diepe krassen of scheuren, gewoon heel.
Schermpje smetteloos strak. Toetsen zijn een beetje vergeeld. Alle klepjes zitten erop en eronder. Ruimte onder met klepje voor de tape memory module (module niet inbegrepen).

Werkt op 5 AA's of 7,5 volt DC (binnen min, buiten plus).

Ik zie hier en daar de prijzen voor dit soort spul tegen de 50 gaan, zoals op marktplaats. Maar daar zet ik hem nu nog niet op.

Hij mag weg voor 35 euro aan een enthousiaste synthforummer :okdan:
Als er geen reacties komen gaat hij op marktplaats.

Check maar eens alle mods die ermee mogelijk zijn, gefreakte shit !! :halleluja
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top