• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie SR24-4 € 100

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

The Poisoner

Electronic Rumble
Lid sinds
22 augustus 2004
Berichten
345
Locatie
Zwolle
Ik bied mijn Mackie SR-24-4 mengtafel aan wegens overcompleet. De prijs is € 100.

Het is een erg fijne en goed klinkende tafel. Hij moet alleen van binnen schoongemaakt worden. Sommige drukknoppen kraken, en kanaal 15 werkt alleen als je er een heel hard signaal doorstuurt. Daarnaast werkt de master de helft van de tijd maar aan 1 kant (waarschijnlijk maakt de fader door stof niet altijd goed contact), als je hem wat harder schuift doet hij het weer aan beide kanten.

Ik heb niet de expertise voor een dergelijke klus, vandaar dat ik hem tegen deze lage prijs verkoop. Als je een beetje handig bent heb je op deze manier voor weinig geld een goede mengtafel.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top