Acidlab komt met iets nieuws? 303/808

http://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=55660&highlight=acidlab

Een nieuw/toekomstig product:

6HE Case, 303VCO & M303 (303-module); the 808-Drummodule heeft meer tijd nodig.
een V/Octave to V/Hz Converter (for Korg-CV & Metasonix) volgt.

POW, 808 BassDrum, 808 SnareDrum, 808 Clave/RimShot, 808 Maracas/HandClap, 808 CowBell, Drum-Summier-Bus (MIX)

Met andere woorden: Klaus Suessmuth gaat voor de 303/808 combi :okdan:
 
...gaaf...
 
naast zon ingeplugde jack bedoel je? lijkt me een minder fijne plek inderdaad.

wel een tof idee, mooi ontwerp dit!
 
...beetje modulaire opzet zo te zien.. Meer spaghetti in het rack..

Zelf had ik liever een 19" rack van de 808 gezien à la Drumstation (misschien wel 2U en betere knoppen dan :D )
 
http://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=55660&highlight=acidlab

Een nieuw/toekomstig product:

6HE Case, 303VCO & M303 (303-module); the 808-Drummodule heeft meer tijd nodig.
een V/Octave to V/Hz Converter (for Korg-CV & Metasonix) volgt.

POW, 808 BassDrum, 808 SnareDrum, 808 Clave/RimShot, 808 Maracas/HandClap, 808 CowBell, Drum-Summier-Bus (MIX)

Met andere woorden: Klaus Suessmuth gaat voor de 303/808 combi :okdan:

nou moetik zeggen ik vond de acid lab mn slechtste clone 303 ooit;-[
egt!
bv de acidlab bombbass diek van patatmet leende was leuker / meteen stuk ander s fx / 2osc en fm enso
discontinued product

die demoos die ik van de miami [acidlabs intrepretatie van de tr808 ] heb gehoord wask niet overtuigd van ..anders zijnd zijn der niet veel vervangers vd tr808 ..zekers niet semi mod .. dus zeekers leuk


want die mfb shit;-]
:engel::halleluja

ze zijn wel ok bezigh acidlab gasten
 
Goeie plek voor de cutoffknop :stupid

Ik snap jacks die boven de knoppen zitten op een rackmount ook nooit zo, want dan hangen je kabels dus naar beneden over de knoppen heen... Kabels in de cv/gate/accent van de sequencer hangen dus nu over de knoppen van de sequencer, zeker omdat de accent in van de 303-module wel weer helemaal onderaan zit, dus die moet dwars over.
 
By the way... :


acidlab-modular-synthesizer-640x341.jpg
 
Ik snap jacks die boven de knoppen zitten op een rackmount ook nooit zo, want dan hangen je kabels dus naar beneden over de knoppen heen... Kabels in de cv/gate/accent van de sequencer hangen dus nu over de knoppen van de sequencer, zeker omdat de accent in van de 303-module wel weer helemaal onderaan zit, dus die moet dwars over.



Als je em als desktop apparaat gebruikt, wat ik voor een sequencer heel gangbaar vind, heb je de jacks liever bovenaan zitten. De combinatie met die modules lijkt dus wel tof maar is redelijk gebruiksonvriendelijk samen in 1 rackje. Ach joh, het gaat om de muziek he...
 
ik wil die sequencer zo graag aan men micromoog hangen. alleen heeft een micromoog een andere cv-waardering dan de meeste sequencer uitsturen :/
 
nou moetik zeggen ik vond de acid lab mn slechtste clone 303 ooit;-[
egt!
bv de acidlab bombbass diek van patatmet leende was leuker / meteen stuk ander s fx / 2osc en fm enso
discontinued product

die demoos die ik van de miami [acidlabs intrepretatie van de tr808 ] heb gehoord wask niet overtuigd van ..anders zijnd zijn der niet veel vervangers vd tr808 ..zekers niet semi mod .. dus zeekers leuk


want die mfb shit;-]
:engel::halleluja

ze zijn wel ok bezigh acidlab gasten

vind je de acidlab Miami niet mooi tbv sounds. dat is echt de allerbeste cloon tot nu toe van de Tr-808. ik zou er ook wel een willen. AANRADER. 50% goedkoper dan het orgineel 0,1 procent anders .
 
vind je de acidlab Miami niet mooi tbv sounds. dat is echt de allerbeste cloon tot nu toe van de Tr-808. ik zou er ook wel een willen. AANRADER. 50% goedkoper dan het orgineel 0,1 procent anders .

acidlab vonk geen geslaagde tb303clone
de miami weer wel ..
 
vind je de acidlab Miami niet mooi tbv sounds. dat is echt de allerbeste cloon tot nu toe van de Tr-808. ik zou er ook wel een willen. AANRADER. 50% goedkoper dan het orgineel 0,1 procent anders .

acidlab vonk geen geslaagde tb303clone
de miami weer wel ..
 
Ik ben eens gaan informeren mij Klaus. Het rack kost 80euro en die Pow-Modul (EU-power-adaptor) kost 70 euro, maar dat wisten we al. Binnenkort zou de 3CO (VCO van de TB 303) verschijnen voor 85euro en de M303 voor 250euro (kopie van de sound van de TB).
Over de drummodule ( 808 ) is echter nog niets geweten qua prijs. Maar lang zou het niet meer op zich laten wachten. 2 weken geleden had hij het over 6 weken tot dat hij te koop was.
 
Back
Top