• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Mopho Keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Mopho Keys in absolute nieuwstaat geheel (over)compleet, dus de manual, de adapter en een op maat gemaakt stofhoes erbij.

Aangekocht eind januari 2012 bij de Bax-shop en mijn studio is beslist rookvrij. Ik denk dat ik hooguit 5 x de Mopho Keys betrokken heb bij mijn producties, mijn overige analoge synth volstaan.

Prijs is muurvast 475 euro én exclusief de eventuel bijkomende verzendkosten. Ophalen geniet overigens mijn voorkeur

Reacties via de mail en ik reserveer niet.

Afhandeling in chronologische volgorde en géén (in)ruil gewenst.

Hartelijke groet

Rob
studio.isolabella@gmail.com
 
Wellicht handig om te weten dat de Mopho Keys op te halen is in de regio Alkmaar, Heerhugowaard, Den Helder.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top