Harlem Nights - Sylvester (vintage style 80s disco tribute)

Niet helemaal mijn stijl, maar erg goede track! Mooie "eigenwijze" akkoorden. :okdan: Doet me een beetje denken aan oude Human League. :halleluja Enige minpuntje vind ik de lead rond 1:50, met als afsluiter de pitchbend, wat het net een beetje (te) cheesy maakt. Misschien ander geluid? Maar da's natuurlijk heel erg een smaakding!!! ;-)
 
Laatst gewijzigd:
We komen nu op het punt dat de nieuwe generatie al echt niet weten weten wie Sylvester, Cowley en Hartman waren :D
wel leuk dat ze de muziek dan wel cool vinden, maar geen idee hebben waar het vandaan komt. :D
 
Ik snap dat het een tribute is en ik weet waar het vandaan komt... (ik maak al een jaartje of 25 muziek). Ik had het beter anders kunnen zeggen: ik vind dit een goed nummer, behalve dus dat sologeluid, wat het *voor mij* - tribute of niet - minder maakt (kwestie van smaak). Door deze stijlelementen haakte ik vroeger af bij dit soort dingen en nu dus ook. De rest is en blijft heel sterk! Ik denk overigens dat ik tot de zelfde "generatie" behoor (1969), maar heb simpelweg een compleet ander referentiekader. That's all.
 
Laatst gewijzigd:
Door deze stijlelementen haakte ik vroeger af.


Ik haakte juist aan door deze stijlelementen. Wat de een goed vind kan de ander weer wat minder vinden oftewel zoveel mensen zoveel wensen , leuk om te lezen/horen hier op ons prachtige synthforum waar toch wel heel veel al dan niet (miskend) talent rondloopt :engel:
 
moet deze thread niet gewoon onder tracks staan?
 
Back
Top