• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lente opruiming Eventide/SemtexXL/Ultranova etc...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Lid sinds
16 februari 2006
Berichten
938
Locatie
www.synth.nl
Aangezien het weer wat vol wordt hier, gaan er weer wat spulletjes weg

Eventide H4000DSP
------------------------
Opvolger van de H3000 met dezelfde lekkere algoritmes alleen heeft deze naast analoog in en uit ook AES/SBU in en uit. Digitaal te gebruiken dus. Hij is in goede staat en gaat weg omdat mijn H8000 weer terug is van reparatie. Richtprijs 1000 euro

Symbolic Sounds Paca
----------------------------
Dit is een heel apart apparaat. Het is een stand alone muziek computer die je als synth of effect apparaat kan gebruiken. Er is heel veel software voor. Mogelijkheden te over, maar helaas heb ik er nooit genoeg tijd in kunnen stoppen. Hij is dan ook amper gebruikt. Meer informatie hier: Hij komt compleet met rackoren (nog nieuw in doos) en een TC electronics sound interface. Hij wordt veel gebruikt in de film industrie voor het creƫren van sound effects etc. Meer info hier: http://www.symbolicsound.com/cgi-bin/bin/view/Company/WebHome Richtprijs 1500 euro

TC Electronics Reverb 3000
---------------------------------
Hele mooie reverb in nieuwstaat. Ik heb de orginele doos en alles er nog bij en er zit zelfs nog een paar maanden garantie op. Ik kon er helaas niet echt een mooi plekje voor vinden. Richtprijs 750 euro

Jazzmutant Dexter
-----------------------
Dit is een Lemur met extra software zodat je hem als mixer control surface kan gebruiken. Ik heb er altijd veel plezier van gehad, maar sinds ik een VS700 van Cakewalk heb, gebruik ik hem niet echt meer. Met de Jazzmutant software kan je ook je eigen controllers bouwen. En nee het is zeker niet hetzelfde als een Ipad ;) Richtprijs 1000 euro

Anywhere Instruments Semtex XL
-----------------------------------------
Analoge Semi Modulaire synth. Super bak. Super sound. Echter ik heb al heel veel analoog en veel modulair en wederom niet echt een mooie plek voor deze bak. Ik heb hem al eens eerder te koop gehad en toen toch maar weer niet. Dat zegt genoeg lijkt me ;) Het filter is super op deze bak. Smerigheid ten top :) Richtprijs 1000 euro.

Novation UltraNova
-------------------------
Leuke kleine synth met goede integratie in je DAW. Ook deze heeft geen fijn plekje. Ik heb de orginele doos er ook nog bij. Richtprijs 500 euro.

Novation KS Rack
----------------------
Nog een leuke Novation. Richtprijs 250 euro.

Misschien komt er nog meer bij de komende tijd, dus hou deze thread in te gaten.

Bieden mag altijd. Graag alleen serieuze en per PB. Opsturen doe ik in principe niet wegens slechte ervaringen de post. Langsbrengen tegen een kleine vergoeding binnen Nederland en Belgie is altijd bespreekbaar.
 
Bij deze een prijsverlaging:

Eventide H4000DSP -> 900 euro
TC Electronics Reverb 3000 -> 700 euro
Jazzmutant Dexter -> 900 euro
Anywhere Instruments Semtex XL -> 900 euro.
Novation UltraNova -> 475 euro
Novation KS Rack -> 200 euro.
Boss CE-20 Chorus Ensemble -> 50 euro
 
De TC3000 is ook weg en de UltraNova is net opgehaald. Blijft dit over dus:

Eventide H4000DSP -> 900 euro (gereserveerd)
Jazzmutant Dexter -> 900 euro
Anywhere Instruments Semtex XL -> 900 euro. (gereserveerd, hoewel verlopen)
Boss CE-20 Chorus Ensemble -> 50 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top