Tone2 kondigt Saurus aan

Dacide

Ouwe rot
Lid sinds
28 juni 2004
Berichten
730
Locatie
Echt
Tone2 kondigt hun nieuwst VST/Soft synth plugin aan. De naam van het beestje: Saurus.

Veel is er nog niet bekend.. Enkel een screenshot.

Gelet op de kwaliteit van Tone2's vst's zal dit wellicht een topper worden. De interface oogt in ieder geval erg clean, strak en overzichtelijk. En dat is vaak toch al het halve werk.



http://www.zerolatency.nl/tone2-kondigt-nieuwe-vst/690
http://tone2.com/
 
Laatst gewijzigd:
Volgens mij heb je autocorrect aan staan want hij heet toch echt Saurus ;)
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd; naar hoe het gepresenteerd wordt zijn de Tone2-plugins toch wel meer in de moderne richting zonder terug te grijpen op emulatie van een bepaalde bak, dus ik vraag me af wat voor nieuwe technologie hij heeft toegepast (of er moet even goed gespiekt zijn bij U-he DIVA).
 
Wow, klinkt toch wel goed, Der zitten goeie patchen in,,
Lijkt me voorpagina nieuws !! :)

En wow, dienen OSC 1/2 Tune is wel iets speciaals !! Klinkt erg musicaal vind ik ipv +/- 100 ct
 
Hij haalt het niet helemaal bij U-he's DIVA, maar de verhouding tussen geluidsqualiteit en CPU-gebruik is uitstekend. Mooi om te zien dat het simuleren van electronische circuits als manier van klanksysnthese in opgang is.
 
Wat een bagger presets. Demo laat niet eens init doen dus kan zelf ook niks maken vanaf het begin, nou dan wachten we maar even.

Klopt ik vind het ook erg irritant dat je bij de demo geen init kan pakken. Voor de rest vind ik hem (na een paar minuten mee bezig zijn geweest) niet verkeerd.
 
Klinkt mss lame, maar maak dan gewoon een init preset!
Is gewoon ff alles op 0 draaien, zeg nu niet dat je daar al te tam voor bent he.
 
Klinkt mss lame, maar maak dan gewoon een init preset!
Is gewoon ff alles op 0 draaien, zeg nu niet dat je daar al te tam voor bent he.

Gisterenavond wel haha.

Maar ik had wel liever een demo gehad die voor een aantal dagen volledig te gebruiken is. Op die manier kan ik beter oordelen of ik het echt prettig vind werken.
 
De presets klinken toch best leuk, maar heb een paar van die Tone2 dingen geprobeerd. Allemaal hetzelfde en niet heel speciaal. Geef mij maar Sylenth1 of Zebra...
 
Back
Top