Vocalisten gezocht voor youtube promo's

Chielio

Stamgast
Lid sinds
5 februari 2004
Berichten
456
Locatie
Rottahdamn
Hallo synthforummers,

Ik ben op zoek naar sites, zangers/zangeressen om online mee samen te werken. In de vorm dat ik een productie in elkaar draai van een bestaande track (cover maken dus) en dat iemand anders dat in zijn eigen studio inzingt met video opnames.

De fimpjes komen dan op youtube ter promotie van de vocalisten en mijzelf als 'producer' om het maar een naampje te geven. Verder geen kosten naar elkaar berekenen .. elkaar helpen en vrijblijvend samenwerken.

Wie heeft er tips waar ik kan beginnen met zoeken?

Deze gasten heb ik al gemaild .. maar wellicht iets te hoog gegrepen??
http://www.youtube.com/user/ahmirTV

Grtz,
Chielio.
 
Normale popsongs heeft mijn voorkeur. . Dries Roelvink achtig niet. Actuele tracks. Wat had je willen zingen?
 
ik vind de degradatie van zanger tot vocalist in 2 regels best jammer...
 
ik vind de degradatie van zanger tot vocalist in 2 regels best jammer...

Wat is volgens jou dan het verschil daartussen?
En wat voegt deze zinloze opmerking toe aan deze draad?
Ik denk allebei helemaal niets eigenlijk
 
Ik denk niet dat die gasten daar op lopen te wachten met 60 miljoen views en een Sony BMG contract...

Inderdaad, ik denk ook dat die kans heel erg klein is .. maar soms hebben brutale mensen ook wel eens geluk .. het voorbeeld is gegeven om te laten zien welke richting ik ongeveer uitwil.

Het contract is overigens bij Robbins entertainment.
 
Dat is waar wie niet waagt die niet wint, maar je kan beter tegen ze zeggen "Jongens we gaan een hit scoren en ik ga die produceren" dan "dat is gratis promotie voor jullie" want dat hebben ze denk ik toch niet echt meer nodig :D
 
Back
Top