Tearjerker

Begrijp me goed, ik ben het helemaal met je eens dat de kandidaten prima kunnen zingen. Waarschijnlijk kom je anders niet zover. Waar ik tegen ageer is de hele poespas eromheen. En die wordt gecreëerd om ons te vermaken. En daar heb ik wat moeite mee.

Je had jezelf trouwens beter bijtertje kunnen noemen in plaats van pepertje :).

Ik pak er een biertje bij en ga lekker aan de slag.

Wees gegroet.
 
Begrijp me goed, ik ben het helemaal met je eens dat de kandidaten prima kunnen zingen. Waarschijnlijk kom je anders niet zover. Waar ik tegen ageer is de hele poespas eromheen. En die wordt gecreëerd om ons te vermaken. En daar heb ik wat moeite mee.

Je had jezelf trouwens beter bijtertje kunnen noemen in plaats van pepertje :).

Ik pak er een biertje bij en ga lekker aan de slag.

Wees gegroet.

Tuurlijk is het commerciëke meuk. Misschien ligt het ook wel aan mij hoor, ben ik af en toe een emotioneel jochie. Stond vorig seizoen als een klein kind te janken toen Feyenoord dat pak slaag kreeg in Eidnhoven. De titel dit jaar zal dan ook heerlijk zoet smaken :D

Niet commerciëel, wat heet, lithurgisch maar daarom niet minder hartverwarmend vind ik bijvoorbeeld 'Onno' door Hans Blumenthal en het Synagogale koor. Vermoed dat die niet op internet te vinden is. Voorzanger Blumenthal laat zich daarin van zijn beste kant horen. Of het louter instrumentale 'Saving the world' van Yom & the wonder rabbis, fabelachtige klanken van de klarinet.



Een bijtertje? Mwah, mijn nickname is een variatie op mijn achternaam.
 
Back
Top