Welke muziek bij boosheid?

Als ik boos ben probeer ik gewoon weer blij te worden.

Dat lukt heel goed met oa de Ka'au Crater Boys ! :okdan:















etc..

Geweldige plaat..!

Verder doet Ernest Ranglin het ook altijd goed bij mij. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Leuk draadje......vroeger draaide ik veel als ik boos was Jesus&MaryChain "Psychocandy".......nog steeds een klassieker natuurlijk JoyDivision en Conflict
Nu de laatste jaren draai ik ben bijna niks als ik boos ben (ach je wordt oud).....als 't dan toch moet oude SWANS nummers vooral "raping a slave" of Pansonic de begin periode....Melvins.........

grt G-J
 
als je echt boos bent zet je geen muziek op, dat schiet totaal niet op
 
als ik echt boos ben is de enige muziek die je hoort het geluid van brekend hout, glas en rond stuiterdende tafels, stoelen en ander los grut wat door de woonkamer vliegt
maar dan ga ik zeker geen plaatje opzetten anders komt daar het geluid van brekend vinyl ook nog bij
 
Dit tovert meestal wel weer een glimlach op mijn gezicht. En nee, boos ben ik bijna nooit. Bijna dan..*D


 
He he, het leeft toch wel een beetje onder de leden evengoed :D Al ben ik het deels wel eens met Bass dat boosheid niet de beste stemming is om naar muziek te luisteren. Toch kan het gek genoeg helpen om een ietsiepietsie rustiger te worden (soms, niet altijd).

Leuke posts trouwens en wat een grafherrie af en toe. Heb nog niet alles beluisterd maar ga dat zeker nog doen.

Het album The Catherine Wheel van David Byrne kwam ook in mij op trouwens. Sowieso een te gekke CD vind ik, maar er staan ook wat tracks op die wel fijn zijn als je flink pissed bent. In het filmpje vanaf 10:00 min. bijvoorbeeld ("Two Soldiers")....heeft wel wat.

 
Ach, laat ik nou toch ook Vortex van Final Exposure (Beltram, Hawtin en Mundo Muzique) niet vergeten. Destijds een van de radicaalste vinyltjes die ik kocht....is inmiddels wel ingehaald natuurlijk, maar het blijft een trip :D

 
Ow, ik denk dat ik The Catherine Wheel (compleet noch originele korte versie) er echt niet bij kan hebben als ik weer eens boos ben. Da's toch meer voor met de koptelefoon met een glimlach en een glas Westmalle dubbel.
 
Back
Top