Beyonce's End of Time Remix Competition

Zo ik heb de mijne ook af, vind je het goed als ik hem in dit topic post?
http://soundcloud.com/djdilago/beyonce-end-of-time-dj-dilago
 
Bedenk dat die 4000$ peanuts is als jouw mix op haar album verschijnt.
Mocht je voor meer dan fun gaan met het remixen dan raad ik kandidaten aan vooral punt 3 van de algemene voorwaarden te lezen.
Ik had niet anders verwacht dan het volgende ergens in de voorwaarden te vinden :

(a) Submission Materials are and shall upon submission become the property of Sponsor and will not be acknowledged or returned.

Say bye bye to your royalties. Goeie grap.
 
Bedenk dat die 4000$ peanuts is als jouw mix op haar album verschijnt.
Mocht je voor meer dan fun gaan met het remixen dan raad ik kandidaten aan vooral punt 3 van de algemene voorwaarden te lezen.
Ik had niet anders verwacht dan het volgende ergens in de voorwaarden te vinden :

(a) Submission Materials are and shall upon submission become the property of Sponsor and will not be acknowledged or returned.

Say bye bye to your royalties. Goeie grap.

Hoezo een goeie grap ? Dit is normaal bij remixen.
Alle remixen die ik ooit heb gedaan heb ik ook geen rechten van.
Het merendeel was zelfs gratis of een swap deal.

4000 dollar is netjes, dacht ik zo. Ook al is het peanuts misschien in het grote geheel.

Paar jaar geleden mocht je blij zijn als je een trance remixje mocht doen voor 1500 euro bij wijze van spreke.
 
Ben wel erg benieuwd. Wie gaat winnen.

8. How to Get More Information

(a) To obtain the name of the Winner, send a self-addressed, stamped envelope to: “Beyoncé End of Time Remix Contest” Columbia Records, 550 Madison Avenue, New York, NY 10022 by May 13, 2012

The Sponsor of this Contest is Sony Music Entertainment (US). Questions regarding the Contest can be directed by mail to: “Beyoncé End of Time Remix Contest” Columbia Records, 550 Madison Avenue, New York, NY 10022.
 
Back
Top