• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Orban 424a compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

krewcial

Ingeburgerd
Lid sinds
24 oktober 2006
Berichten
48
Stereo/dual mono, VCA gebaseerde compressor limiter met fantastische de-esser!
Ultravet op drums of buss. Geeft directe energie aan de instrumenten die je erdoor jaagt en kan ook lekker pompen. De gate-functie is zeer handig om de releasedrempel te bepalen waardoor je breaks stil kan houden maar wel blijft kleuren.
Drive/overdrive van deze compressor klinkt ook subliem en heeft een ongelofelijk sterke de-esser die zeer bruikbaar is op vocals en drums (klinkt tape).
Sterk alternatief voor API 2500.
Meest gezochte versie mét XLR connectors, zie je zeer weinig in deze conditie!

In perfecte staat, zowel optisch als technisch.

Heb deze eind vorig jaar gekocht op dit forum.
Heb momenteel even andere prioriteiten, dus moeten er een paar spullen de deur uit.

550 EUR + verzendingskosten (vaste prijs).
Eventueel kan ik ook verloopstekkers van XLR naar jack meeleveren (tegen meerprijs).
 
Bericht door een moderator:
Hoi, Synthforum is geen veilingsite. Graag dit soort berichten achterwege laten tenzij het object gereserveerd of verkocht is. Alvast bedankt :)
 
Was niet bedoeld als veiling, maar het bespaart geïnteresseerde kopers en mijzelf de moeite om telkens opnieuw te moeten uitleggen dat er ondertussen al meer geboden werd dan gevraagd.

Aangezien ik de originele post niet kan aanpassen, was dit de enige manier om het te vermelden.

Indien de orignele post kan aangepast worden, hoor ik het graag !

Alvast bedankt,
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top