[jazzy downbeat] Flokati

Stage73

elektromechanisch lid
Lid sinds
20 april 2006
Berichten
925
Locatie
Hamburg
hoihoi, hier een beetje een chaotische track, maar ben lekker aan het prutsen :-)

http://chromelegs.nl/mp3s/Roald_flokati.mp3

Drumloop van BigFish, Hohner melodica :-), NI battery, NI kore, NI vintage keys, Cubase plugins, GuitarRig,...alles wat me toevallig onder de vingers kwam.

Tips welkom :-) De breakbeat is veel te hard, en de solo gaat ietwat onder, maar het is zondag en ik ben in the mood voor hard.
 
Wauw lekker hoor!! De 808 samples mogen er iets meer uit springen, meer hoog iig, en de kick een flinke sublaag boost 8). De compositie is echt onwijs lekker. Love it!! :okdan:

btw.. Waar had je Guitar Rig op gebruikt??
 
ik vind de drums niks, maar de rest is :okdan:

mooie compositie, en super melodica melodie (ook veel gevoel erin, echt heel mooi)
 
dank dank, Guitar rig over de Rhodes en contrabas. Drums...hmmm....pompende compressie is het hier he-le-maal :-) het is een beetje (erg) cliché maar ik vond het wel passen, ik wilde graag zo'n breakbeatsectie erin. Het nog niet echt samenhangend. Misschien iets helemaal anders??
 
zo...heb de afgruwelijke compressie erafgehaald...wat finetuning...stuk beter...
 

Attachments

  • Roald_flokati.mp3
    4,1 MB · Bekeken: 27
Erg muzikaal weer! Had ook niet anders verwacht van je. denk dat de contrabas nog iets te schel klinkt. Misschien wat meer beperken tot laag met een klein scherp randje mid/hoog erin. Verder niet zoveel op aan te merken. Misschien nog een vocaal element erin voor de samenhang, wat akkoordjes of ge-scat ofzo.. :okdan:
 
Goeie compositie... mooie warme sounds..leuke solo-lijntjes

ik vind de drums niet zo veel (zeker die begin-netniet808 doet afbreuk aan de track denk ik)
en de bas mag nog wat meer bas hebben

verder lekker hoor!
 
Back
Top