[cc edit software] Wat is er beschikbaar?

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.269
Locatie
Grou
Stuur m'n NM via m'n RM1X aan. Ben nu bezig met een track waarbij ik in mijn beleving erg veel cc's gebruik (ca. 25 stuks, die over een bereik van 200 maten, op zo'n beetje iedere maat (geleidelijk veranderen). Nu heb ik door live in te spelen in grootte lijnen de waarden van deze cc's bepaald, maar moet nu gaan tweaken.

Om dit met de RM1X te doen is zeer vervelend, zeg maar strafwerk maken. Nu vraag ik me af welke software pakketen zijn er beschikbaar waarbij ik dit (eventueel grafisch) kan invullen/corrigeren. Zelf dacht ik aan Cubasis 4.0 (€95,-).
 
wat je zoekt is dus een midi sequencer waar in je het tweaken kan opnemen en dat weer kan afspelen en zo versturen? Neem dan iets van quartz audio master freeware. 16 tracks, 16 kanalen (midi dan) en reargeert egwoon op alles.
 
Gaat er vooral om dat ik de midi data van m'n RM1X kan uitlezen, de cc's zo gemakelijke mogelijk kan bewerken, en dan de data weer kan terugzetten.
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Als je reageert, gebruik dan argumenten. Deze kreetologie slaat nergens op.

Ik had eerst wat neergezet maar toen kwam ik erachter dat dat niet helemaal opging voor dit onderwerp dus vandaar, sorry voor de vervuiling :)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top