JP YeaHhhh!

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Vandaag na 10 jaar EINDELIJK weer eens een JP-8080 in m'n bezit, was een van de eerste in NL die hem had, maar helaas een aantal jaar geleden verkocht

nu heb ik er weer een, dus ff een jam omdat te vieren
u hoort een JP, een Tempest en een Mbase en een Voyager.......

Een beetje vreemd. Live gedraait met te veel Strohrum/cola 60% in m'n mik, maar dat mag de pret niet drukken.... groovy.... :D:D

dus excuse moi voor de foutjes, het is live geprut... :D
 
Last edited by a moderator:
klopt, was gewoon ff lekker aan het phreaken op een loop die ik had ingslagen om m'n JP ff te configureren in koebeest. maar kwam er zo lekker in dus dacht, waarom niet :) ken je toch wel, gewoon ff lekker jezelf pretentiloos verleizen in een loop, als ik morgen nuchter ben klint het waarschijnlijk heeeel anders soit.... :D

hatjes zijn af en toe beetje resonant hoor ik nu.. maar ja het is al opgenomen.
 
ik dacht dat je geen JP meer wilde nu je de vst had? Overigens kan ik mij goed voorstellen dat je wel de real thing wilt. Veel plezier er mee!
 
jP6K is ook leuk hoor, maar de 8080 is een oude liefde en deze roest (nog) niet...
klinkt wat wolliger, minder klinisch.
 
de external input met voice modulator, verder weet ik het zo ff niet uit m'n hoofd
 
JP-8080 heeft 2 extra noten polyfonie (JP-8000 heeft er 8.), zolang je de voice modulator/filterbank niet gebruikt. En de JP-8080 heeft een smartmedia slot.
 
heeft iemand nog cheapo 5volt smartmediakaartjes over?

schok me de pleuris op ebay.... 50,00 euro... ech nie....
 
Ik heb er ook wel eens naar gezocht, ben bang dat je ze veel goedkoper niet gaat tegenkomen. Mocht je ze ergens goedkoop vinden hou ik me ook aanbevolen..
 
waarom maak je niet 1 raphie thread aan?
je hebt nu al 6 losse threads op 1 pagina is toch veel handiger :)
 
voor mijn rs7000 had ik ook dat smartmedia probleem
heb hiervoor een sm naar xd(zo een fotocamera kaartje) converterkaart voor gehaald.
moest wel ff het plastik eraf slopen anders past ie niet.

[ame="http://www.amazon.co.uk/Smart-Media-to-xD-Adaptor/dp/B000B8JNI6"]Smart Media to xD Adaptor: Amazon.co.uk: Electronics

zo was ik veel goedkoper uit, en xd gaat in veel meer kaartlezers en is dus ook handig voor compjoeter backup.
 
had ik ook al gezien, maar deze emuleren de 3.3v kaartjes de ROLAND heeft 5v nodig?
 
jP6K is ook leuk hoor, maar de 8080 is een oude liefde en deze roest (nog) niet...
klinkt wat wolliger, minder klinisch.

Erg bekend verschijnsel! Ik vind de JP-8000 (in mijn geval) altijd erg inspirerend werken. Computer uit en gewoon patches bouwen en lekker spelen.

Ik vond de JP ook altijd erg lekker layeren met een Virus.
 
Back
Top