• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Waldorf] Microwave XT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.007
Locatie
Amsterdam
Waldorf Microwave XT

10 stemmen, de mooiste uitvoering met de 'Q' knoppen en de blauwe bubble over het display, speciaal gemaakte houten zijkantjes voor als je hem als desktop wilt gebruiken in plaats van in een rack, in nieuwstaat...

Vraagprijs 777 euro
 

Attachments

  • microwave1.jpg
    microwave1.jpg
    36,7 KB · Bekeken: 79
*schop* :yamaha:

Niemand interesse in deze unieke wavetable synthesizer met geweldige Waldorf filters, 44 eindloze knoppen, waanzinnige arpeggiator etc. etc.?

meer info >>
 
Ik wist helemaal niet dat dat ding eindeloze knoppen heeft... best handig... Het is dat ik het geld er ff niet voor heb, maar anders had ik 'em van je overgekocht...
 
Origineel geplaatst door REEDS
kerel voor 777 euro koop ik liever een 3de technics mk5 :)

Doe dat dan :okdan: Ik weet alleen niet waarom je denkt dat het mij interesseert dat jij dat liever doet :confused:

Het is dat ik het geld er ff niet voor heb, maar anders had ik 'em van je overgekocht...

Wie weet win je de lotto nog :)
 
Op zich ben ik best wel geinteresseerd, ware het niet dat ik nogal crap by cash zit. Het is nogal veel geld, maar het lijkt me wel een puik apparaat. Weet je een site waar ik geluiden ervan kan horen? Dan weet ik ook beter waar ik echt aan toe ben. Laterz...
 
Deze link had ik al eerder geplaatst; op de Waldorf site vind je een aantal demo-songs.

Maar dat zijn maar demo's. Een echt idee over hoe een XT klinkt en wat je er allemaal mee kunt krijg je echter pas als je er zelf een paar maandjes mee gefreaked hebt. Hij blijft verbazen. Hij kan schel en digitaal klinken, maar ook zijdezacht en oorstrelend, en vreemd, en 'bread & butter'. Echt een veelzijdige synth. Ergens doet het me pijn om hem weg te doen, maar aan de andere kant gebruik ik hem tegenwoordig te weinig en dat is gewoon zonde. Dus...
 
Prijs is ook goed. Ik zou hem willen kopen maar moet eerst effe verhuizen (09-07-2003 is D-Day) naar onze nieuwe hokkie in Rotterdam.

Heb dus even niet zo'n zicht op wat er aan pleuro's resteert na die operatie :)

Moet dus nog effe :{
 
Ha, wel een hoop potentiele kopers zo te zien, maar allemaal geld-arm :) Maar goed Mike, als ik de loterij dan toch win, dan ben je de eerste die van me hoort :)
 
Origineel geplaatst door Mike-E
;{
Hey kop op,

Zo zeldzaam zijn ze nou ook weer niet. Als na de verhuizing je budget weer toereikend is, moet je met een beetje je best doen wel een leuke kunnen vinden hoor :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top