OBXa trackje

Zomnius

Zom Lid
Lid sinds
19 februari 2005
Berichten
484
hey, nog een OBXa trackje, om ff de druk en de rauwheid van die God onder de analoge bakken te laten horen.

Heel rauw in dit trackje geknald haha. vet in de auto op weg naar mn werk hehe. Begin ik gelijk te grijnzen. beetje druk, maar das lekah.

Du Auch?
 

Attachments

  • 2012 Zomnius- meet your redeemer (ILOVEMYOBXA).mp3
    2,5 MB · Bekeken: 30
Op dit moment kan ik er moeilijk over oordelen, want hij luistert niet echt lekker weg door de sound . Soundwise is ie nog kapot om het maar zo te zeggen.
 
Thx Guys ga er aan werken. klopt, nog geen mix. heb een cursus nodig ;( en druk idd. maar das mn styl.

gaat me niet om t nr maar om die brakende obxa sound. ik ga m aanpakken beloofd.
 
.. en zo is het, gewoon effe lekker zo'n ouwe bak uit elkaar trekken, weten we ook weer hoe die kan klinken. Ouwehoeren over synths is ook leuk, maar een al dan niet wrakkig mixje zegt meer dan duizend brakkige woorden van .......
nu ja, we hebben allemaal wel onze vaste ergenis SF-er.
 
Ouwehoeren over synths is ook leuk, maar een al dan niet wrakkig mixje zegt meer dan duizend brakkige woorden van .......
nu ja, we hebben allemaal wel onze vaste ergenis SF-er.

Wat is dat nou weer voor commentaar... hij post toch niet voor niks die track...dan mag je toch zeggen wat je ervan vindt...tuurlijk is een OBxa een vette synth, maar neem aan dat zo ongeveer iedereen op synthforum het daar wel mee eens is.
Overigens lijkt het me vrij zonde om hem uit elkaar te trekken, de onderdelen maken los niet zo'n mooi geluid.
 
Back
Top