• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon PCM 91 digital reverberator

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dj REsound

Ingeburgerd
Lid sinds
5 oktober 2003
Berichten
91
Locatie
Oss
Ik heb te koop de meest beroemde en geroemde effectenprocessor van Lexicon (en de wereld):

Lexicon PCM 91

De effectenbak is in absolute nieuwstaat en produceert een galm (en andere effecten) waar je mond van open valt. Ik gebruik hem veel te weinig voor de prijs dat ie heeft gekost (deze processor kost ca. 2200 euro nieuw). Ik wil er graag minimaal 900 euro voor krijgen, een zeer mooie prijs voor deze effectenbak die in absolute nieuwstaat is en zelfs tweedehands nu nog voor 1500 euro wordt aangeboden! Ik denk dat uitleg over de specs overbodig is op dit forum.

Hi res foto's kan je hier checken: foto's

Zowel in studio als live perfect te gebruiken en qua presets super volledig, maar zelf een verb opbouwen kan ook. Je zult er geen spijt van krijgen!

Het snelste is contact opnemen kan via mijn persoonlijke gegevens op mijn site
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top