• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Heel veel akoestisch materiaal te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
De studio moet noodgedwongen verhuizen naar een kleinere kamer in huis.
Hierdoor veel akoestisch materiaal op overschot.


Er is veel tijd, onderzoek en geld in deze panelen en traps gekropen en de meetresultaten waren dan ook héél goed.

Voor alle panelen en traps geldt: is rockwool 221 van 10 cm dik; is echt super materiaal. Tenzij anders vermeld zijn de basispanelen altijd 100cm op 60 cm.

Zijn netjes verpakt met een aangename blauwe of lichtgrijze akoestische transparante stof.

Daarrond is nog eens flinterdunne plastiekfolie (om 1 zo teveel tophoog-absorbtie bij gebruik van veel panelen tegen te gaan en 2 is dit gemakkelijker proper te houden en te onderhouden dan gewoon stof). Indien je dat wenst kan de plastiekfolie er ook eenvoudig af worden gehaald en dan heb je standaardpanelen met gewoon stof eromheen.



- 3 balen die niet bewerkt zijn (elke baal bevat 4 platen van 100 cm op 60cm bevatten)
==> deze zijn ook ingepakt zodat ze meteen als basstrap kunnen worden gebruikt of kunnen ook gewoon als start voor het maken van eigen panelen dienen.

40euro het stuk, 110euro voor de 3 balen samen.



- 1 paneel dat 2 panelen boven elkaar bevat (dus 20cm dik, 100cm hoog, 60cm breed)
==> is reeds ingepakt, of kan ook als start voor eigen panelen worden gebruikt. (bevat dus 2 platen rockwool die nog volledig intact zijn)

20euro


- 9 panelen die bestaan uit 1 onbewerkte plaat
==> kunnen dus direct als panelen worden gebruikt of als start voor eigen panelen.

10euro het stuk, 80 euro voor de 9 panelen


- 8 driehoekige modulaire hoek basstraps
==> hier is zeer veel tijd in gekropen om te maken en ben ik erg trots op. Kunnen gemakkelijk boven elkaar gestapeld worden (bij mij stonden er 2 keer 5 traps boven elkaar om zo van de grond tot het plafond van de studio te reiken). Absorbeert héél veel bas.

30 euro het stuk, 200 euro voor alle 8



- 2 vierkante panelen van 60 op 60 cm
samen 10 euro



- 10 kleine paneeltjes van verschillende afmetingen
==> afmetingen bv 60cm op 20, 60cm op 30,... (werd gebruikt voor kleine en speciale plaatsen in de studio)

samen 30 euro
 
- 2 vierkante panelen van 60 op 60 cm
samen 10 euro

verkocht


- 9 panelen die bestaan uit 1 onbewerkte plaat
==> kunnen dus direct als panelen worden gebruikt of als start voor eigen panelen.

10euro het stuk, 80 euro voor de 9 panelen


verkocht


AL DE REST IS NOG BESCHIKBAAR

 
ik zie dat ik eigenlijk veel te weinig vraag; vandaar

basstraps 35 euro stuk; 8 samen voor 240 euro

10 kleine paneeltjes samen voor 50 euro


is nog altijd zwaar onder de prijs
 
Akoestisch materiaal

Akoestisch materiaal

Moderators, deze mag eventueel samengevoegd worden met

http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=149534&highlight=akoestisch

waar ik ander akoestisch materiaal verkoop

Twee prachtige grote akoestische panelen. Ben er erg trots op want zijn echte pareltjes; verhuis echter naar kleinere ruimte in huis en moet met) pijn in het hart een hoop akoestisch materiaal weg doen


Rockwool 221

Mooi houten kader
afmetingen : 140 cm (!) op 60 cm op 10cm
Mooie blauwe stof

Super als broadbandabsorber; absorbeert echt veel en goed

75euro het stuk
twee samen voor 140 euro
 
heel veel verkocht, wat schiet er nog over:


- 3 balen die niet bewerkt zijn (elke baal bevat 4 platen van 100 cm op 60cm bevatten)
==> deze zijn ook ingepakt zodat ze meteen als basstrap kunnen worden gebruikt of kunnen ook gewoon als start voor het maken van eigen panelen dienen. NORMAAL GEZIEN VERKOCHT

40euro het stuk, 110euro voor de 3 balen samen.



- 1 paneel dat 2 panelen boven elkaar bevat (dus 20cm dik, 100cm hoog, 60cm breed)
==> is reeds ingepakt, of kan ook als start voor eigen panelen worden gebruikt. (bevat dus 2 platen rockwool die nog volledig intact zijn) 1 VERKOCHT, MAAR IK HEB ER NOG EEN TWEEDE STAAN DAT OOK WEG MAG.

20euro


- 9 panelen die bestaan uit 1 onbewerkte plaat
==> kunnen dus direct als panelen worden gebruikt of als start voor eigen panelen.

10euro het stuk, 80 euro voor de 9 panelen
VERKOCHT, IK HEB ER ZO NOG 2 BESCHIKBAAR


- 8 driehoekige modulaire hoek basstraps
==> hier is zeer veel tijd in gekropen om te maken en ben ik erg trots op. Kunnen gemakkelijk boven elkaar gestapeld worden (bij mij stonden er 2 keer 5 traps boven elkaar om zo van de grond tot het plafond van de studio te reiken). Absorbeert héél veel bas.

30 euro het stuk, 200 euro voor alle 8
2 zijn er verkocht, dus nog 6 BESCHIKBAAR



- 2 vierkante panelen van 60 op 60 cm
samen 10 euro verkocht



- 10 kleine paneeltjes van verschillende afmetingen
==> afmetingen bv 60cm op 20, 60cm op 30,... (werd gebruikt voor kleine en speciale plaatsen in de studio)
 
Twee prachtige grote akoestische panelen. Ben er erg trots op want zijn echte pareltjes; verhuis echter naar kleinere ruimte in huis en moet met) pijn in het hart een hoop akoestisch materiaal weg doen


Rockwool 221

Mooi houten kader
afmetingen : 140 cm (!) op 60 cm op 10cm
Mooie blauwe stof

Super als broadbandabsorber; absorbeert echt veel en goed

75euro het stuk
twee samen voor 140 euro

++> TWEE ZIJN ER VERKOCHT, MAAR IK HEB ER NOG TWEE IDENTIEKE STAAN DIE OOK WEGMOGEN. PRIJS IS ZELFDE 75 EURO HET STUK, beide voor 140 euro
 
- 3 balen die niet bewerkt zijn (elke baal bevat 4 platen van 100 cm op 60cm bevatten)
==> deze zijn ook ingepakt zodat ze meteen als basstrap kunnen worden gebruikt of kunnen ook gewoon als start voor het maken van eigen panelen dienen. VERKOCHT

40euro het stuk, 110euro voor de 3 balen samen.



- 1 paneel dat 2 panelen boven elkaar bevat (dus 20cm dik, 100cm hoog, 60cm breed)
==> is reeds ingepakt, of kan ook als start voor eigen panelen worden gebruikt. (bevat dus 2 platen rockwool die nog volledig intact zijn) 1 VERKOCHT, 2de ook verkocht

20euro


- 9 panelen die bestaan uit 1 onbewerkte plaat
==> kunnen dus direct als panelen worden gebruikt of als start voor eigen panelen.

10euro het stuk, 80 euro voor de 9 panelen
VERKOCHT, IK HEB ER ZO NOG 2 BESCHIKBAAR


- 8 driehoekige modulaire hoek basstraps
==> hier is zeer veel tijd in gekropen om te maken en ben ik erg trots op. Kunnen gemakkelijk boven elkaar gestapeld worden (bij mij stonden er 2 keer 5 traps boven elkaar om zo van de grond tot het plafond van de studio te reiken). Absorbeert héél veel bas.

30 euro het stuk, 200 euro voor alle 8
nog 6 BESCHIKBAAR



- 2 vierkante panelen van 60 op 60 cm
samen 10 euro verkocht



- 10 kleine paneeltjes van verschillende afmetingen
==> afmetingen bv 60cm op 20, 60cm op 30,... (werd gebruikt voor kleine en speciale plaatsen in de studio) nog beschikbaar


Twee prachtige grote akoestische panelen. Ben er erg trots op want zijn echte pareltjes; verhuis echter naar kleinere ruimte in huis en moet met) pijn in het hart een hoop akoestisch materiaal weg doen


Rockwool 221

Mooi houten kader
afmetingen : 140 cm (!) op 60 cm op 10cm
Mooie blauwe stof

Super als broadbandabsorber; absorbeert echt veel en goed

75euro het stuk
twee samen voor 140 euro

++> TWEE ZIJN ER VERKOCHT, MAAR IK HEB ER NOG TWEE IDENTIEKE STAAN DIE OOK WEGMOGEN. PRIJS IS ZELFDE 75 EURO HET STUK, beide voor 140 euro nog beschikbaar
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top