Atari Teenage Riot - Collapse of History (Querist remix)

nakken7

Ouwe rot
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
940
Onder de naam van mijn soloproject meegedaan aan een remixwedstrijd. Track van Atari Teenage Riot onder handen genomen, met dit als resultaat:

http://soundcloud.com/querist/atari-teenage-riot-collapse-74

Gebruikt:

- Basgitaar
- Electrische gitaar
- 303
- MS-20
- Samples van ATR

Ik zag gisteren pas dat die wedstrijd er was, en vandaag was de deadline, dus toch nog in een dag iets in elkaar geknald!
 
:okdan: VET!!
 
Thanks man. Binnenkort weer een track opnemen samen? Heb de vorige bijna af qua mix...

Als je weer zo'n lekkere groovy track in mijn mailbox dropped, komt de inspiratie vanzelf;)

Ga binnenkort nog ff aan de slag met de definitieve tekst van de vorige track.. krijg je alle vocalen als losse takes :)
 
Als je weer zo'n lekkere groovy track in mijn mailbox dropped, komt de inspiratie vanzelf;)

Ga binnenkort nog ff aan de slag met de definitieve tekst van de vorige track.. krijg je alle vocalen als losse takes :)

Cool, gaat helemaal goed komen. Vorige samenwerking vond ik erg geslaagd.

oh ja c64 sam, weet het al weer...

Ik heb het als sample uit de remix smaplepack gehaald, dus ik weet het niet. Volgens mij is het dat speech programma voor atari (ligt ook wel enigszins voor de hand). In het origineel (van ATR) zitten namelijk ook al die toetsenklikjes erin die je bij dat programma ook hebt.

Hoe heet het ook al weer? As met een emulator ook wel op PC te draaien....

Anyone?
 
Back
Top