• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation DrumStation I a II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
2.136
Te koop: Novation DrumStation Rack I a II

- De zo goed als perfecte kopie van de 808 en 909 in een 19" rack.
- Midi in, out en thru.
- Din Sync out
- 6 x toewijsbare individuele outs
- Extra stereo out (en mono)
- Hoofdtelefoon out
- Meeste parameters direct via potmeters te editen

Maar wat is dat nou met dat I a II? Komt ie.

Versie I - OS 1.1 stikte van de problemen. Daarnaast was de originele voeding zwaar bagger! De opvolger, versie II, kreeg een betere voeding en het OS werd ontdaan van de kinderziektes. Het gele randje op de voorzijde kreeg een ander kleurtje en... klaar!

Voor de versie I is een OS update v1.3 te koop. Deze komt 100% overeen met het OS in versie II (schakel de DrumStation aan met de Audition toets ingedrukt. In het beeld verschijnt de versie van het OS).

De versie die ik te koop heb is dus voorzien van een krachtiger/stabiele voeding en heeft dus OS 1.3!! De behuizing heeft aan de onderzijde wat krasjes opgelopen bij het vervangen van het OS, maar hier zie je niets van als ie in je rack zit. Het apparaat is gegarandeerd 100% in orde en functioneert dus prima!!

Waarom doe je hem dan weg? Nou, ik heb in de tussentijd (de benodigde eproms lieten nogal even op zich wachten) een JoMoX AiRBase99 gekocht. Wel wat duurder, maar ook wat uitgebreider... dus die houd ik.

Maar goed... een DrumStation II (op de gele streep na) voor de prijs van een I, compleet met Engelse + Duitse gebruiksaanwijzing en Midi Implementation Chart: €250,-!!
 

Attachments

  • drumstation.jpg
    drumstation.jpg
    16 KB · Bekeken: 67
Er is via een PB een serieus bod gedaan en ik neem aan dus serieuze belangstelling.
 
weetjewat, je houdt die drumstation en verkoopt mij die airbase! :biertje:
 
De eerste zag er toch maar vanaf. De tweede wilde toch liever een beschikbaar gekomen Airbase, dus wilde eerst die kans uit onderhandelen.

Dat kan, maar dan schop ik de thread wel weer even omhoog :)
 
Origineel geplaatst door Mike-E
Lang leve de annuleringsverzekering 8o)

Dan gaan mijn maten mij in elkaar slaan en dat wil ik nie :D

Als ik het geld had, had je nu geen drumstation meer... maarja, daar heb je weinig aan :D
 
[OT] Dan heb je EN een goede kick uit de DrumStation EN een goede kick onder je :kont:, wat wil je nog meer? :D [/OT]
 
Origineel geplaatst door Mike-E
[OT] Dan heb je EN een goede kick uit de DrumStation EN een goede kick onder je :kont:, wat wil je nog meer? :D [/OT]

[ook maar OT dan] Hahahah gelijk heb je :) maar de drumstation zou ik dan nemen voor de tommetjes. Kicks heb ik al zat :D Machinedrum en Xbase heb ik staan [/ook maar OT dan]
 
Origineel geplaatst door STicKX
Ruilen tegen een MFBsynth? :D
smiley-crying.gif
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top