• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Roland Fantom XR met Sample Tools Expansion + SRX-01/04/05/08 Expansion Boards

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sandord

Nieuwkomer
Lid sinds
12 juli 2011
Berichten
12
TK: Roland Fantom XR met Sample Tools Expansion + SRX-01/04/05/08 Expansion Boards

Ik heb besloten om wegens tijdgebrek afscheid te nemen van mijn Roland Fantom XR.

De XR is in perfecte staat, heeft altijd op dezelfde plaats gestaan in de rookvrije thuisstudio en heeft geen beschadigingen. Hij wordt geleverd met de originele handleiding en in de originele doos, inclusief bijbehorende software en kabels.

Je krijgt de volgende extra's bij de XR:

  • Reeds ingebouwde 512 mb ram upgrade
  • PC Card to Compact Flash adapter
  • 1 Compact Flash card met Andromeda sound library
  • 1 Compact Flash card met Tweak Book sound library
  • 4 Compact Flash cards voor backup e.d.
Vraagprijs: 675 euro.

Naast de XR verkoop ik ook de volgende SRX boards:


  • SRX-01 Dynamic Drum Kits
  • SRX-04 Symphonique Strings
  • SRX-05 Supreme Dance
  • SRX-08 Platinum Trax
Vraagprijs: 120 euro per stuk.

Als je de XR samen met alle 4 boards in één keer koopt dan vraag ik slechts 999 euro voor het geheel!
 
Sorry, dat was de SRX-03 Studio SRX... met de nadruk op 'was' want hij is alweer weg. De rest is er op dit moment nog.
 
In goede traditie op synthforum doe ik de prijs een tikje omlaag. Hij mag weg voor 625. Als je er een paar SRX-en bij koopt, wil ik ook nog wel een mooie korting geven :okdan:
 
Ik heb dus nog over:
  • Roland Fantom XR met 512 mb en sample tools expansion
  • SRX-01 Dynamic Drum Kits
  • SRX-08 Platinum Trax
 
Een beetje laat (maar 5 maanden :erm:) maar alles is inmiddels weg! :verkoght:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top