Midi keyboard / synthesizer gezocht!

Status
Please reply by conversation.

Kult

Ingeburgerd
Lid sinds
11 Maart 2008
Berichten
30
Hoi beste mensen,

ik ben dus op zoek naar een midi keyboard om EINDELIJK terug deftig te beginnen producen. ik haat het omslachtige werk van alle deuntjes met de muis in te moeten geven, een keyboard werkt zoveel natuurlijker :)

Ik zit vrij krap qua budget en zoek dus iets onder de 100 euro. liefst zelfs onder de 50 euro. ik stel geen hoge eisen, het moet gewoon zijn ding doen en aansluitbaar zijn op een macbookje, via een midi interface.

Wat het ook mag zijn, is een volwaardige synthesizer. Deze mag dan natuurlijk iets meer geld kosten maar ik wil nog steeds een koopje doen *D

Het mag een keyboard van wat jaren oud zijn ofzo... zolang het werkt en niet uiteenvalt is alles goed :)


laat maar horen ! hopelijk kan iemand van jullie me helpen :)

oh ja ik ben van Antwerpen.

grts!
Kult
 
Voor he symbolische bedrag van 49,99 heb ik een elka mk 55 in de aanbieding , het ding staat bij mij maar te verstoffen op de vliering .Heb je een kwaliteit die niet te vergelijken is met die goedkope keyboardjes onder de 50 euro d.w.z beter dus .
Je moet het alleen wel op komen halen, want versturen lijkt me niet echt verstandig, in Eindhoven ,Nederland
Stuur maar een pb als je interesse hebt .
 
Voor he symbolische bedrag van 49,99 heb ik een elka mk 55 in de aanbieding , het ding staat bij mij maar te verstoffen op de vliering .Heb je een kwaliteit die niet te vergelijken is met die goedkope keyboardjes onder de 50 euro d.w.z beter dus .
Je moet het alleen wel op komen halen, want versturen lijkt me niet echt verstandig, in Eindhoven ,Nederland
Stuur maar een pb als je interesse hebt .

Hey Krautsjo,

Ik ga er eens over nadenken, ik heb geen wagen dus zou ook nog iemand zo ver moeten krijgen van tot bij jou te gaan met me... Alvast erg bedankt voor de toffe aanbieding !

grts
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top