Solina String Synthesizer

Wat een geld... voor eigenlijk een monofone synth... De stringsectie heb ik zelf eigenlijk nooit gebruikt, omdat ik die niet mooi vond.
 
Als je een solina string synthesizer hebt en de strings niet gebruikt, dan is er volgens mij een goedkoper alternatief te vinden. :)
 
het is wat aan de prijs, voor het buitenland niet te vind ik zeker niet als je de prijzen van andere minder zeldzame synth's ziet.
het argument van alles los is matig geldig. het gaat om het totaal apparaat en dat is echt oke. ik heb 2 maal een stringsynth gehad en ca 4 a 5 maal een ensemble, de stringsynth is echt anders in gebruik, klinkt lekker, nodigt uit tot spelen en is iets heel zeldzaams. momenteel geen enkele solina string meer alhier, maar dat heeft meer financiële en ruimte redenen dan geluid of kwaliteits.
( belangrijk is natuurlijk wel om het apparaat , m.n. het arp-synth gedeelte , goed te onderhouden. dit om valsheid te voorkomen )
ben benieuwd of hij het ervoor gaat krijgen. als hij vemia had geprobeerd , waarschijnlijk wel.
 
Is mijne geweest, ik hoop voor hem dat hij hem verkocht krijgt.
Maar tis niet de tijd van het jaar denk ik.
Is wel tiptop inorde hoor deze.
 
Ik heb mijn in verkoop....1500e recapped and serviced =mint.

No one wants it...=(
 
zet hem op vemia voor 1650 ( 5 % kost het je aan commissie ) volgens mij ben je hem dan kwijt.
http://www.spheremusic.com/
( ps ik heb geen "aandelen in vemia" , mocht iemand zich dat afvragen :D )
 
zet hem op vemia voor 1650 ( 5 % kost het je aan commissie ) volgens mij ben je hem dan kwijt.
http://www.spheremusic.com/
( ps ik heb geen "aandelen in vemia" , mocht iemand zich dat afvragen :D )

Dank u....'Sending' is de probleem voor mij.....pick up only...:okdan:
 
overleg het even met meneer van vemia , volgens mij is ook daaraan eventueel een mouw te passen.
 
Hmm...Interesant..
 
kan ook los, natuurlijk, net als de string

string-jan.jpg


( jan smit.. )
 
die bonkige billen passen wwel helemaal bij Jan (smit)
:mega:

edit,
volgens mij is het achteraanzicht ook een ander model...



kan ook los, natuurlijk, net als de string

string-jan.jpg


( jan smit.. )
 
volgens mij is het achteraanzicht ook een ander model...

mag hopen voor jan dat dat inderdaad het geval is . met de voorkant is ie niet ruim bedeeld.
 
Back
Top