[ACID-TECHNO] 2Junxion - Coated Nuts

SynnyS

Groot lid
Lid sinds
8 april 2003
Berichten
3.374
Locatie
Hengelo
In 2008 begonnen aan deze track, heel vaak veranderd en aangepast, nu dan eindelijk klaar voor de vinyl pers. Eind dit jaar wordt ie gereleased op Acid Cirkus Records (Frankrijk)

Titelverklaring:

Het is een soort traditie geworden om, wanneer ik met mijn muzikale wederhelft in de studio zit, een zakje borrelnootjes daarbij te nuttigen :D

http://soundcloud.com/2junxion-nl/2junxion-coated-nuts
 
Lekkere acid !
Lijkt me super om met een 'muzikale wederhelft' tracks te maken :-)
Heb al wat samenwerkingen geprobeerd, maar loopt altijd snel mis...dus nog altijd op mn eentje tracks maken :-(
 
Lekkere acid !
Lijkt me super om met een 'muzikale wederhelft' tracks te maken :-)
Heb al wat samenwerkingen geprobeerd, maar loopt altijd snel mis...dus nog altijd op mn eentje tracks maken :-(

Ja is heel fijn, heel lekker op mekaar ingespeelt, vullen elkaar goed aan en hebben vaak dezelfde dingen in gedachten. Is wel een groeiproces hoor, tis net een echte relatie ;)
 
Fucking hard :dj:

Wel relaxt dat men in deze tijd nog aan vinyl doet. Hoeveel doen ze tegenwoordig als 1e oplage ?
 
Fucking hard :dj:

Wel relaxt dat men in deze tijd nog aan vinyl doet. Hoeveel doen ze tegenwoordig als 1e oplage ?

500 is veel. maar ben wel blij dat ik uberhaupt nog op vinyl release, het is mijn 6e, en begin ze onderhand steeds meer te koesteren :D

Anderzijds, draai ik zelf ook niet meer met vinyl..
 
500 is veel. maar ben wel blij dat ik uberhaupt nog op vinyl release,
Boven verwachting, zou ook erg blij zijn, vooral in deze tijd.

het is mijn 6e, en begin ze onderhand steeds meer te koesteren :D
Ja man tenminste iets fysieks ipv digitaal en maar hopen dat je er wat voor vangt.

Anderzijds, draai ik zelf ook niet meer met vinyl..
Haha heeft idd zn voor en nadelen.

Nais man hopen dat i in France beetje aanslaat en een 2e oplage komt. Is de master in uw eigendom of heb je dat overgedragen ?
 
Dus label is eigenaar van uw track toch? althans van de master ?

Waarom heb je de master niet zelf laten doen ? Bedoel lijkt mij handig om eea in eigendom te blijven houden/ hebben.
 
Nais, my bad......was in de veronderstelling dat t standaard was.

Danks voor je replys:okdan:
 
Back
Top