• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Rhodes MK-80 in nieuwstaat! (ruil kan)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bonzo

Stamgast
Lid sinds
26 Maart 2008
Berichten
422
Locatie
Hasselt WERELDSTAD (België)
Ik verkoop mijn Rhodes MK-80. Hij ziet er uit alsof ie zo uit de fabriek komt.
INCLUSIEF originele (dubbele) pedalen.

Klinkt erg goed, maar ik heb andere klanken nodig, en ik had iets kleiner nodig om ook live te gaan gebruiken. Ik ga live namelijk vst gebruiken. Deze piano is nooit de studio uit geweest.

RUIL: snelle laptop in nieuwstaat (azerty), leuke analoge synths, een zeer krachtige en complete PC, een andere hele toffe analoge synth, ander muziekspul (drum/bas/gitaar/keys/zang of studiomateriaal).

Prijs 500 euro. Die is vast, anders gaat ie niet de deur uit, want het ding is in uitzonderlijke staat, en ik heb alle tijd van de wereld. Inruil moet dus ook dit bedrag waard zijn.:)


ECHTE foto's van de piano:
l.jpg

l.jpg
l.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top