• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS-20 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.935
Locatie
Pijnackert
Ik heb nog een Korg MS-20 over. Het ding is in goede staat en er zijn hier vast mensen die ik daar blij mee kan maken.

Doe es een bod zou ik zo zeggen.
 
Mij zou je er heel blij mee maken Wist niet dat jij een ms 20 had ?;)
 
Tja want bij een MS20 heb je toch echt een manual nodig met al die knoppen...:erm: :D
 
Re: Korg MS-20 te koop

Origineel geplaatst door 4-Tek
Ik heb nog een Korg MS-20 over. Het ding is in goede staat en er zijn hier vast mensen die ik daar blij mee kan maken.

Doe es een bod zou ik zo zeggen.

Voor 500 euro wil ik em wel hebben!!

lowtech
 
Origineel geplaatst door marcuuu
Mij zou je er heel blij mee maken Wist niet dat jij een ms 20 had ?;)

Het is ook niet de MS-20 die sommige mensen bij mij hebben zien staan. Deze komt uit een erfenis. Ik zou hem voor een kennis verkopen. Maar ik heb hem helaas nog niet thuis staan.

Er zit overigens geen manual bij voor zover ik heb kunnen vinden en nog maar 1 patchkabeltje. Maar zodra ik meer weet volgen er updates.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top