DJ Jean vs. Funkastarz - Freakin Out (D-Jastic Remix)

Hij stampt wel lekker hier. Ik hoor dat je voor de lead ook gretig gebruik hebt gemaakt van uitgebreide melodielijnen en akkoordenschema's enzo :-P. Krijg bij dit soort platen toch altijd het idee dat de producent ervan per ongeluk een van zijn midi drum sporen aan een synthesizer had toegewezen ofzo :-P
 
DJ jean? leeft ie nog? Sorry maar ik ga uit protest niet luisteren man.,

Alles waar die doorgesnoven eikel mee te maken heeft is mijdt ik als de geelgevlekte builenpest.


Hier een van zijn betere shows trouwens....





[edit] Nu ik het zo terug kijk lijkt het wel enorm veel op dat typetje van draadstaal zeg.. ]
 
Laatst gewijzigd:
Gefeliciteerd, mooie 2000e post!

Oh ja, da's waar ook... :)

DJ jean? leeft ie nog? Sorry maar ik ga uit protest niet luisteren man.,

Alles waar die doorgesnoven eikel mee te maken heeft is mijdt ik als de geelgevlekte builenpest.

Hahah, tja... ik ken hem verder ook niet. Is allemaal weer via via gegaan, maar toch, zo'n kansje liet ik niet schieten.
Het is inderdaad een vrij melodieloze track, maar dat vind ik soms wel eens leuk om te maken, beetje stiekem die 90's hardcore feel erin verwerken... :engel:
 
DJ jean? leeft ie nog? Sorry maar ik ga uit protest niet luisteren man.,

Alles waar die doorgesnoven eikel mee te maken heeft is mijdt ik als de geelgevlekte builenpest.


Hier een van zijn betere shows trouwens....

DJ Jean, Master of the Wheels of Steel! - YouTube



[edit] Nu ik het zo terug kijk lijkt het wel enorm veel op dat typetje van draadstaal zeg.. ]

Haha dat filmpje is een van mn favorieten, duidelijk gevalletje van een gekrenkt ego en teveel drugs...
 
Back
Top