• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming! Digi 002 R, Digi 003 R, Novation SL25, Boss GT6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bas M

Stamgast
Lid sinds
21 november 2009
Berichten
353
Locatie
Amsterdam
Het word maar eens tijd om wat spullen de deur uit te doen.

Digi 003 Rack:

In perfecte staat, altijd netjes rookvrij in een rack gehangen in de studio, aangesloten op een patchbay, dus zelfs de i/o gaten hebben niets te verduren gehad. Met een boxed version van Protools 8: € 600.

Digi 002 Rack:

Zeer goede staat, heeft een klein beetje rack rash op de behuizing. Heeft trouwe dienst gedaan in een mobiele opnameset. Wederom aangesloten geweest op patchbay, dus geen rotte aansluitingen. Met een digitale versie van Protools 7: € 350

Novation SL25:

Letterlijk 3 keer gebruikt dus zo goed als nieuw. Een kleine midi-controller was toch uiteindelijk niet aan mij besteed. € 125

Boss GT6:

Te gek multi-FX pedaal. Heeft wat sporen van gebruik maar werkt helemaal naar behoren. Ik ben uiteindelijk toch overgestapt naar dedicated hardware.

Zelf ben ik op zoek naar een Klark Teknik Square One Dynamics dus ruilen met evt. bijbetaling van mijn kant is ook mooi!

Alles is werkend te beluisteren en op te halen in Amsterdam, verzenden op kosten van de koper is geen probleem (€ 6,75 - € 11,25)
 

Attachments

  • 002_front.jpg
    002_front.jpg
    47,8 KB · Bekeken: 96
  • 002_rear.jpg
    002_rear.jpg
    58,7 KB · Bekeken: 79
  • 003_front_side.jpg
    003_front_side.jpg
    33,5 KB · Bekeken: 85
  • 003_front.jpg
    003_front.jpg
    48,5 KB · Bekeken: 78
  • 003_rear.jpg
    003_rear.jpg
    59,9 KB · Bekeken: 75
Prijsverlaging!

Digi 003 R: € 575
Digi 002 R: € 325
Novation SL25: € 100
Boss GT6: € 125
 
Bij nader onderzoek blijkt het te gaan om de Digi 003 Factory. Dat wil zeggen dat je er een ongeregistreerde iLok bij krijgt met het Digidesign factory plug-in pakket. Ik had hier nooit aandacht aan besteed omdat het mij alleen maar om de interface ging destijds. Volgens mij kost deze optie in de winkel richting de € 250 euro. Hier krijg je hem voor nop erbij!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top