[IDM] a strange fuzzy feeling inside

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
Lid sinds
14 oktober 2002
Berichten
2.096
Locatie
een tank
deze track moest eigelijk een ambient track
zijn, maar ik kon het gewoon niet laten om
er wat snelle drumpartijen er in te steken. 8o)
ben wel tevreden over het trackie, alleen ben ik
nog niet zeker over het pianootje dat erin komt
kheb het gevoel dat hij een beetje vals klinkt

klik mij

greets isnieZot
 
Lekkere trek. Hij is gewoon af hoor.

Dat Sid geluidje is echt briljant. ;)
 
weer lekker wazige sounds en melodieen :yamaha: (cool nieuwe smilies)
drums zijn wel wat ingehouden, mag nog wel ff losbarsten ergens
 
haha, ik weet niet wanneer dit een ambient track was maar dat is een HELE tijd terug! :D

[off-topic] nieuwe smileys: :yamaha: :dubbel:... maar waar is de geld-smiley? [/off-topic]

ik vind de drums soms wat te strak... ik hou wel van die hobbelige autechre-achtige drums, zeg maar... het klinkt wel heel vol en compleet, maar op den duur begint het wel enigzins te vervelen (vind ik hoor).

wel leuke variatie ongeveer halverwege, dat maakt het in ieder geval wel dragelijk ;)

ik ben het ook wel eens met bahamut over dat het lijkt alsof je niet echt gedurft hebt om helemaal los te gaan met de drums... luister maar eens naar 54 cymru beats van aphex twin als je je afvraagt wat ik bedoel :D

maar toch wat mij betreft een geslaagde track. :okdan:
 
Hey!

Leuke track, geinige toonladder gekozen! Erg goed dat je het nummer zo'n ingetogen karakter mee hebt gegeven. Mede door het lekkere ritme ideaal als achtergrond muziek!

Groeten, Phontaq
 
Ik vind die choirs in het begin iets te droog (wanneer ze erin komen), verder vind ik het echt supersubtiel klinken. Lekker minimaal, zelfs een beetje bespottelijk. (knap hoor) :halleluja
 
bedankt voor de feedback.
ik heb met opzet de drums heel subtiel gehouden.
omdat ik me nogal makkelijk kan laten gaan met
dit soort van tracks en dan word het een venetian snares type
van track. en dat wou ik deze keer niet :D

greets isnieZot
 
ik wordt eerlijk gezegd een beetje vervelend van dat choir achtige geluid. erder een prima track!
 
Grappige track, leuke geluiden. Ik ben alleen niet echt weg van de compositie zelf wat betreft de keuze van akkoorden. Heb je bewust deze akkoorden gekozen of heb je gewoon maar wat gedaan? Af en toe iets harmonischer zou niet misstaan in dit nummer. Verder vind ik het nummer wat monotoom, en dat zit hem naar mijn idee o.a. in de dynamiek; er mag veel meer dynamiek in, misschien nog wat meer pit in de beats?
 
die wazige melodieen 'horen' misschien een beetje bij deze stijl (of zijn stijl) :)
kvind 't wel cool want echt storend vals wordt 't niet
 
lekker hoor. Die choir sample vind ik juist wel lekker, laat me weg dromen naar toen Warp nog een magisch label was. Dat gecombineerd met je nieuwerwetse beats maakt het geheel erg fris. De tijdelijke omslag bij +- 2.09 min is ook fijn
 
Ja inderdaad,,, dat koor sampeltje doet me denken aan de betere black dog tijden,,, en ik hou van Black Dog,,,

Dit is precies de muziek die ik wil horen van mensen op internet,,, lekker persoonlijk en intiem. Ga zo door dude8)
 
Back
Top