[Stamp Techno] Oxy-Yan - Kinetica

Oxy-Yan

Action
Lid sinds
4 oktober 2001
Berichten
1.018
Locatie
Amsterdam
Van de week een stamptrack gemaakt. De basis was een downtempo nummer, welke energie miste. Daarom het tempo iets opgeschroefd. Ik ga ervan bewegen.
http://soundcloud.com/oxy-yan/kinetica

Used gear: Logic 9, NI Massive, Rob Papen's Albino3, TAL-Uno60, en Ozone voor de compressies

Vergeet niet je speakers goed luid zetten!
 
Vanwege de overweldigende reacties van de afgelopen dagen, heb ik nog wat dingen veranderd. (het topic is trouwens al wel een keer of 40 bekeken geloof ik) 8)
Ik heb nu een swing toegevoegd, en hier en daar de sounds subtieler bewerkt.

Opnieuw veel luisterplezier:dj:
 
Niet slecht, beetje minimaal voor mijn smaak, maar ik kan me voorstellen dat er een publiek voor is. Moet je niet iets meer met sounds op de voorgrond doen ipv. alleen maar percussieve geluiden? Ik vind sommige (anti-) climaxen wel best leuk gedaan.
 
Moet je niet iets meer met sounds op de voorgrond doen ipv. alleen maar percussieve geluiden?
Zou kunnen, maar ik wilde in dit geval meer een soort rhythm-based nummer maken. Aanvankelijk zat er helemaal geen ander geluid dan de percussie in (dat vond ik ook te saai)
 
Heel vet dit.... doet me denken aan Sigha. Zou het goed doen in een lekkere mix in een set.
Mss tof om ergens nog wat break-achtige dingen met de kick te doen ?
Pers effe wat vinyl aub !

Eens kijken of ik deze ergens geperst kan krijgen...? (suggesties/connecties zijn welkom)
 
Back
Top