Wees gegroet

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
'n Avond allen tesaam,

Omdat ik me een tijdje geleden al heb aangemeld, wordt het tijd om me voor te stellen. Ik ben Bob, 39 jaar en woonachtig in Amsterdam.

Klassiek opgeleid met viool en piano kreeg ik op mijn 18e de gelegenheid om een echte Roland D-5 (jawel) aan te schaffen. Vrij kort daarop kocht ik een gebruikte Alesis MMT-8 (jawel) met een Dr Rythm drumcomputer (jawel) van Boss. Mooi was de tijd...

Welnu, door nieuwe, niet muziek gerelateerde interesses toentertijd stond dit mooie setje jarenlang stof te vangen. Na mijn vijfde verhuizing heb ik de boel voor een appel en een bos wortelen dan ook maar van de hand gedaan. Totdat...

Totdat ik per 1 januari van dit jaar met mijn nieuwe baan begon (iets met computers) en een collega het muzikale vlammetje weer aanwakkerde. Van m'n eerste salaris Cubase 5 gekocht en van mijn tweede een Yamaha KX-8, een setje monitoren (KRK 5) en een externe soundcard van Focusright (Saffire 6).

Back in business!

Wees gegroet!

Dr van Lansberg


Ik heb voor de volledigheid ook meteen maar even een klein werkje in progressie beschikbaar gemaakt, puur om een indicatie te geven van de zaken die mij zoal bezig houden. Kritiek is van harte welkom, aanbevelingen ook. Ik weeg 115 kilo, dus ik kan tegen een stootje.

http://soundcloud.com/dr-b/attraction
 
Na Dr Funkenstein nu ook een Dr v Lansbergen.
Ik hoop dat je muziek net zo goed is als die van je illustere voorganger

In elk geval welkom!


Paul
 
Na Dr Funkenstein nu ook een Dr v Lansbergen.


In elk geval welkom!


Paul
Nu is het nog wachten op Dr Zoidberg (Futurama):D

Iig,
Welkom
 
welkrom

NIBG01_851589-kb2-25-25a_U.JPG

zonder de 'van' dan but close enough...
 
Back
Top