Dringend: winkel met ecler hak 380 op voorraad!

Nou jongens, ik heb hem.

wou 12 uur vertrekken maarja me vriendin wou ook mee je weet hoe dat gaat met die 'wezens' dus vertrok ik pas om half 2. Ongeveer 2 uur later was ik in keulen, mooie grote winkel lekker synth's tweaken want aan bijna elke synth hangt een koptelefoon en anders plug je die koptelefoon wel in een andere synth, er stonden zelfs 2 kleine jochies aan een moog voyager + ingebouwde moog expander te knooien van om en om 5000 euro niemand die er wat van zegt :D

Eenmaal daarzo een kaosspad 3 meegenomen en naar de kassa om vervolgens naar een soort van afhaal loket te gaan. De ecler mocht ik ophalen in een warenhuis op een ander industrie terein in de buurt. Nog een stukkie jagen eenmaal daar kon ik het niet vinden, nog maar weer eens bellen met mijn contakt persoon, ja zegt ie op een duits accent niet zo mooi chris jij zou mij eerder bellen want dan had ik je kunnen vertellen dat ik hem zelf al had opgehaald, dus weer terug naar de winkel en daar kwam hij hem persoonlijk overhandigen.
Hulde voor die man hij heeft echt alles op alles gezet om dat ding zo snel mogelijk in keulen te krijgen.

Trouwens, toen we daar heen reden werd het zowaar mooi weer, 30,5 graden op de auto temp meter dus ik denk aah lekker eindelijk mooi weer, naar huis rijden dus. Een en al files eenmaal eruit kon ik eindelijk es naar huis knallen en tot een 60 km vanaf arnhem was het nog 26 graden dus yes denk ik, jaja hoe verder op arnhem aan hoe slechter het werd, regen en ja uiteindelijk in nederland 16 graden helaas mooi weer dus.

Nogal vreemd dat het op hemels breed 150 km van mij vandaan 30,5 graden is en hierzo 16 :(
kloten zomer maar goed ik ben weer even zoet.

Dankjulliewel voor de hulp
 
In sommige winkels mag je idd verschillende dingen uitproberen. En vinden ze klanten belangrijk. Heb ik ooit in italie geleerd. Gefeliciteerd.
 
Back
Top