Komplete 8

Ik zag er nog geen nieuws item over, maar is het denk ik toch zeker waard.

The_Komplete_Experience_01.png


KOMPLETE 8 will supercharge your musical creativity with 27 fully-fledged products, 11,000 presets and over 100 GB of samples.

KOMPLETE 8 includes the brand-new KONTAKT 5 and GUITAR RIG 5 PRO, both updated and enhanced to the very pinnacle of state-of-the-art software technology. REAKTOR 5.6 racks up alongside MASSIVE, ABSYNTH, and FM8 for the ultimate synthesizer array. And the very latest and greatest NI instruments and effects, including TRANSIENT MASTER and the groove powerhouse STUDIO DRUMMER, are also on board.

Zie hier meer info.
 
Er is inderdaad ook een nieuwe Komplete bundel.

Komplete 8 Ultimate waarbij je letterlijk alles van NI krijgt. Beetje dubbel wel als het originele product de naam "Komplete" draagt.

Komplete 8:

The Komplete 8 Update is available for anyone that has owned any previous version of Komplete 2-7.

Over 11,000 sounds and 110 GB of samples

With 27 KOMPLETE Instruments and Effects, KOMPLETE 8 is the quintessential collection of instruments, tools and sounds for production, performance and sound design – the highest possible quality at an incredible price.

What's new in Komplete 8:

Brand new versions of industry standards KONTAKT and GUITAR RIG
New: STUDIO DRUMMER – Ultimate software drummer, with premium kits, high-end effects, and over
3,500 grooves
New: TRANSIENT MASTER – A powerful studio effect for placing instruments in the mix
New: WEST AFRICA – Compelling, cutting-edge rhythms, percussion and melodic instruments
New: RETRO MACHINES MK2 – A collection of legendary analog synths and keyboards
Over 1,300 additional sounds for MASSIVE, FM8 and ABSYNTH 5
All sounds optimized for seamless integration with MASCHINE
Ready to run in Pro Tools®, Logic®, and all other major DAWs

The 27 Kompletes instruments and effects:

KONTAKT 5 – new version!
GUITAR RIG 5 PRO – new version!
STUDIO DRUMMER – new!
TRANSIENT MASTER – new!
WEST AFRICA – new!
RETRO MACHINES MK2 – new!
REAKTOR 5.6
ABSYNTH 5 – 400 additional sounds
MASSIVE – 750 additional sounds
FM8 – 200 additional sounds
REAKTOR SPARK
REAKTOR PRISM
RAMMFIRE
SCARBEE MM-BASS
BATTERY 3.1
THE FINGER
TRAKTOR’S 12
REFLEKTOR
NEW YORK CONCERT GRAND
VIENNA CONCERT GRAND
BERLIN CONCERT GRAND
UPRIGHT PIANO
VINTAGE ORGANS
SCARBEE MARK I
SCARBEE A-200
SCARBEE CLAVINET/PIANET
ABBEY ROAD | 60s DRUMS


Komplete 8 Ultimate:

Komplete 8 Ultimate is the all-inclusive premium bundle for music production, live performance, and sound design. With 50 outstanding instruments and effects, all on a sturdy USB 2.0 hard drive, at an unbelievable price – this is the ultimate music software collection.

Komplete 8 Ultimate really is just that – the Komplete range of powerful, expressive instruments and premium effects in one vast package. You get everything in Komplete 8, plus 23 additional instruments and effects:

Extra in Komplete 8 Ultimate ten opzichte van Komplete 8:
ABBEY ROAD 70s DRUMS
ABBEY ROAD 80s DRUMS
ABBEY ROAD MODERN DRUMS
SESSION STRINGS PRO
ALICIAS KEYS
RAZOR
SOLID BUS COMP
SOLID DYNAMICS
SOLID EQ
THE FINGER
THE MOUTH
BALINESE GAMELAN
MASCHINE DRUM SELECTION
SCARBEE FUNK GUITAR
GEORGE DUKE SOUL TREASURES
VC160
VC2A
VC76
EVOLVE MUTATIONS
EVOLVE MUTATIONS 2
SCARBEE JAY-BASS
SCARBEE PRE-BASS
SCARBEE MM-BASS AMPED
SCARBEE PRE-BASS AMPED

Komplete 8 Ultimate krijgt wel een pittig prijskaartje. 499euro voor de update!!

Daarnaast komt er een gratis Maschine 1.7 update die volledige integratie met Komplete 8 zou moeten introduceren. Heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Als je de update nog niet hebt krijg je er wel Komplete Elements bij dus je kunt in ieder geval even snuffelen aan de mogelijkheden zonder extra te betalen.

"MASCHINE is constantly evolving; the latest 1.7 free update opens up even easier integration with the world of KOMPLETE – browse and load the plug-in presets of all KOMPLETE 8 Instruments and Effects from within the MASCHINE hardware browser - without ever having to touch your mouse or keyboard."
 
Laatst gewijzigd:
Lijkt me een mooi pakket! Voor het aantal pakketten die je krijgt vind ik de prijs wel te doen
 
Flex ook dat die K8 ultimate op een USB2.0 externe hard disc wordt geleverd.

Scheelt weer 2 dagen installeren :)
 
Ik heb de Komplete 8 Ultimate al besteld....als je ziet wat je voor dat geld krijgt....peanuts....klinkt heel duur, maar je haalt toch echt een shitload heeeeeele goeie plugins en synth's in huis!

Grrrr....ik kan er niet op wachten!......ik kan mij er toch echt op verheugen! :)
 
Heb 7. Ben hier erg tevreden over maar sla deze vooralsnog over (hoewel ik de aanschaf en Session Strings als wel gepland heb) en update volgend jaar naar nr. 9.
 
Daarnaast komt er een gratis Maschine 1.7 update die volledige integratie met Komplete 8 zou moeten introduceren. Heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.

Volgens mij zit het zo dat je vanaf machine 1.5 VST plugs binnen de Machine omgeving kan draaien. Deze statement interpreteer ik dan ook als: de VST - Sonds van K8 zijn geïntegreerd binnen de Machine 7 workflow.
 
En ook nieuw zijn de SSL clone plugs
SOLID BUS COMP
SOLID DYNAMICS
SOLID EQ

ik ben benieuwd hoe ze klinken! E en G versie nog wel.
En dan vergelijken met Duende native.
 
ik kocht in 2001 of was t nou 2004 ? iig de voorloper van komplete.
Kreeg een doos thuis van 1 meter bij 1 meter met daarin alle losse doosjes van de plug ins.
Dat noemden ze toen ook al Komplete. :D

Maar door de jaren heen telkens weer moeten bijbetalen voor de upgrade blijkt erg kostbaar.
zit dan toch wel om en nabij de 2500 euro!

maar goed t is idd wel goed gereedschap.:)
 
Volgens mij zit het zo dat je vanaf machine 1.5 VST plugs binnen de Machine omgeving kan draaien. Deze statement interpreteer ik dan ook als: de VST - Sonds van K8 zijn geïntegreerd binnen de Machine 7 workflow.
VSTi ondersteuning is er vanaf Maschine update 1.5. Native Instruments' eigen plugins draaien op dit moment net als plugins van anderen.
Met de Maschine 1.7 update (1 september a.s.) zijn de NI plugins, in ieder geval de Komplete 8 plugins, meer geïntegreerd in de Maschine controller en interface. Plugins en presets zijn direct vanaf de Maschine browser te laden.
Ik neem ook aan dat de controller per Komplete plugin wordt gemapt. Dat gebeurt nu bij elke plugin automatisch, maar niet altijd op de meest handige manier.
 
Je zou verwachten dat Komplete compleet is. Helaas. Ook Komplete Ultimate bevat niet alles. Jammer!
 
Jezus Christus, wat een troep zit daar allemaal in!! bovendien je moet ook ook nog is 250gb hardeschijf ruimte aanmaken en wat krijg je hiervoor terug? misschien 25 patches die bruikbaar zijn de rest van de dagen ben je bezig met defragmenteren tot je een keer hoge bloeddruk druk krijgt en hele zooi afgooit of ben ik de enige die van samplers houd?

Enige softsampler die me doet bewonderen is omnisphere van Spectrasonics.

Sorry jongens ik wil jullie niet kwaad maken het is gewoon een mening van smaak:)
 
Jezus Christus, wat een troep zit daar allemaal in!! bovendien je moet ook ook nog is 250gb hardeschijf ruimte aanmaken en wat krijg je hiervoor terug? misschien 25 patches die bruikbaar zijn de rest van de dagen ben je bezig met defragmenteren tot je een keer hoge bloeddruk druk krijgt en hele zooi afgooit of ben ik de enige die van samplers houd?

Enige softsampler die me doet bewonderen is omnisphere van Spectrasonics.

Sorry jongens ik wil jullie niet kwaad maken het is gewoon een mening van smaak:)

Komplete 8 Ultimate komt met een harde schijf...dus aansluiten,registeren en gebruiken...
 
Komplete 8 Ultimate komt met een harde schijf...dus aansluiten,registeren en gebruiken...

Dat mag je ook wel verwachten, je betaal je rood aan digitale megabytes zonder in en outs. Ze mogen van mij ook een geluidskaartje bij doen met geheugen net als receptor zodat die standalone draait en op zijn eigen benen staat, Nou! probeer dat maar is te krijgen van NI!! kopi kopi :biertje:
 
Die samplers die naast mij staan zijn van het oertijd, maar zijn nog steeds sterkste! er zit als ware steroïden in de moederbord van samplers. in de tijd van Terminator film toen was het nog niet verboden! daarom klinken presenteer ze allemaal beter net als doping met krachttraining!!
 
Laatst gewijzigd:
Die samplers die naast mij staan zijn van het oertijd, maar zijn nog steeds sterkste! er zit als ware steroïden in de moederbord van samplers. in de tijd van Terminator film toen was het nog niet verboden! daarom klinken presenteer ze allemaal beter net als doping met krachttraining!!

Ik heb zelf 5 verschilllende E-Mu samplers versleten,zo sterk zijn ze niet :D
 
Komplete 8 Ultimate komt met een harde schijf...dus aansluiten,registeren en gebruiken...

oh dat is wel heel top!

dat wist ik niet, dat maakt de update al een stuk interessanter, want ik zag er nogal tegenop om al die dvds weer te gaan installeren.
 
Back
Top