No brainer deal: Rob Papen Delay voor $10 (=€6,95)

Geen idee wat t was maar na de vierde keer ging hij wel op volle snelheid.
Thanks!

He V.I.N.N.Y. goed te horen dat je hem binnen hebt! Hij is eigenlijk wel erg creatief te gebruiken. NU zijn Reverb nog voor $10, dat zou helemaal mooi zijn ;)
 
Zou deze deal geen voorteken kunnen zijn dat er wat nieuws op komst is ? (op vlak van FX)

Zo eventjes nog de laatste tientjes eruit persen...
(waar ik overigens sympathie voor heb, netto zullen ze er niet veel minder op verdienen dan wanneer ie voor de volle prijs ging, gezien de massale belangstelling voor deze actie)
 
Wat een koopje dit...bijna vakantie dus alle tijd van de wereld om eens lekker met deze delay aan de slag te gaan :D
 
ik heb ook maar gehaald voor die prijs, top delay voor deze prijs echt een aanwinst
 
Er zat idd wat "delay" in, maar product is inmiddels binnen en werkt.

Nogmaals: goede tip. Voor dit geld is een absoluut topproduct.

Paul

Dat vind ik eigenlijk een redelijk negatieve opmerking. Voor 49euro was het dus een matige plugin geweest???
 
Dat vind ik dus precies vaak de valkuil van dergelijke aanbiedingen. Je koopt het voor de prijs maar daarna ligt het toch vaak een beetje in een hoekje weg te kwijnen.

Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat deze plugin slecht is, echter als je zoiets echt nodig had had je het waarschijnlijk allang gekocht.
 
Ik vind hem een zeer goede toevoeging aan mijn setje van delays:

- Reverse mode
- Zonder kraken de delaytijd aanpassen in tape mode
- Modulatie opties etc.

Voor 150 euro had ik hem laten liggen, maar voor deze prijs - en ook voor 50 euro - zou ik hem kopen.
 
Dat vind ik dus precies vaak de valkuil van dergelijke aanbiedingen. Je koopt het voor de prijs maar daarna ligt het toch vaak een beetje in een hoekje weg te kwijnen.

Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat deze plugin slecht is, echter als je zoiets echt nodig had had je het waarschijnlijk allang gekocht.

Ben ik het niey helemaal mee eens.
Ik koop niet alles wat ik "echt nodig" heb, want op gebied van muziek hen ik niets echt nodig. Het is ten slotte maar gewoon hobby. En dus is de prijs van essentieel belang. Voor 150,- zoals ie bij teach music staat zou ik het nooit aanschaffen. Dan doe ik het wel gewoon met de delays die ik in Life heb. Voor 50,- eigenlijk ook nog niet, want het is gewoon een extraatje voor mij. Maar voor 6,95 wil ik het best proberen en af en toe zal ik dan de plug in gebruiken.
Ik vind het absoluut geen valkuil, maar een nette aanbieding voor een product dat waarschijnlijk binnenkort een update zal gaan krijgen ofzoiets.


Paul
 
Ik denk dat wat Acidfever wil zeggen is dat vele kleintjes uiteindelijk één grote maken.

Eigenlijk kan je voor amper 10 euro aan niets je broek scheuren (zeggen ze dat in NL ook ? hmm... "je een buil vallen") maar koop eens 10 van die "matige" FX'jes en je bent wel mooi 100 euro armer.
Voor dat geld had je misschien iets interessanters kunnen vinden. Iets wat je wél in elke track zou hebben ingezet.

Ik denk dat dit soorts deals heel gauw schering en inslag zullen worden.
Like I said, nog even de laatste afhouders over de streep trekken, en dan gewoon een nieuwe versie / nieuw product uitbrengen.
Zo'n actie kost voor die mannen niets, ze kunnen er alleen maar op verdienen.
De appelsien nog even goed uitpersen en dan de groene bak in.
 
ik heb toch al enkele keren zo een goede deal gehad, deze RP delay is echt wel dik oke, zeker voor deze prijs. Ik heb er diverse maar deze is wel heel erg goed tetweaken. Dat was ook met de Blue reverb die ik ooit kocht en vooral de XiLs 3 le die ik ooit kocht voor 15 usd, daar heb ik daarna zelfs de grote versie van gekocht.

Maar ik laat ook deals lopen die ik zeker niet ga gebruiken
 
Tsja, zo kun je alles wel negatief uitleggen.
of zo kan je elke comment wel negatief interpreteren.

Waar ergens zei ik dat ik het "slecht" vind ??!
Ik vind het commercieel logisch, en een win-win voor producent-consument.

Jeezes man, ga je nu alles wat niet expliciet bij de aars wordt gelikt als "negatieve nonsens" afdoen ?
 
Kan wel, maar doet ie niet.
wat dacht je van eens je tong uit zijn aars te halen en een eigen leven te leiden ?

SF begint meer en meer op een HumanCentipede te gelijken. Ook een Hollands product overigens.
 
Back
Top