• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg M3-73 expanded + Radias Rack - korg m3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bertus

Stamgast
Lid sinds
28 juni 2010
Berichten
262
Fantastische m3-radias combinatie!! 73 toetsen.

Is amper een half jaar oud en haast niet gebruikt.

Met de Radias rack ernaast heb je alles onder je vingers wat je maar nodig hebt!!

De korg m3 is uiteraard expanded en met het nieuwste O.S. en alle uitbreidingen (PCM 1 t/m 4 en de vintage keys expansion.)

Richtprijs €1999,-


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
kick.. mooie combinatie dit hoor! Hiermee ben je echt gewoon klaar!

Er zit overigens ook een mooie vocoder in de radias! Een zeer compleet workstation!!
 
Dit is dus niet met de exb radias board, maar de volwaardige radias rack!! dus alle knoppen onder de vingers!

Deze hangt met - op het moment zeer moeilijk nog te verkrijgen - speciale beugels in het klavier naast de M3 module. je bespeelt de radias met hetzelfde klavier als de m3. deze zijn met een daarvoor bestemde kabel aangesloten.

Deze combi ziet er dus zeer gaaf en indrukwekkend uit. van links naar rechts alleen maar knoppen en lichtjes! bovendien klinken ze beide super. nogmaals: hiermee ben je gewoon klaar als producer of live artiest!
 
prijsverlaging dan maar weer... mensen slapen op deze killercombi

1850,-

Komop! Spotprijs!! wie maakt me los

nieuw, mint, inclusief factuur en garantie!!
 
BUMP BUMP BUMP

1799,-

ik lijk wel gek! beseffen mensen wel dat dit niet de radias exb betreft maar de volwaardige rackversie?!

KICKKKK
 
1699,- :stupid


VOOR DE SNELLE BESLISSER!!!!

DEZE WEEK! DAARNA is mijn geldprobleem opgelost en hoeft hij niet meer weg.

overigens deze m3/radias rack combinatie zie je niet vaak! uiterst compleet workstation
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top